rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) MOget att Dri>Cka Vatten! Redigerad 27 oktober, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hur f*nken lyckas du repa sönder så dyrbara saker som VC. passa dig så du inte blir bannad... kastar du freesbe med skivorna eller? (Besviken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Haha är int3 så rädd om sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 BIG LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ladda bara ner det.. du har ju ändå betalat för spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bara jag som har repat sönder mitt vice city? Gta 3 hackar blir så jävla less är jävligt sugen på VICE CItY! PC eller PS2? jag har problem med mitt VC det står "Could not load DVD" eller nåt sånt, jag har märkt att skivan är rärr repig så jag tänkte skicka in den och få den lagad när jag får San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Då kan du skylla dig själv att du är sugen på vice city! Köp San Andreas på fredag istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 mina funkar men jag har en kompis som har haft sönder sitt 4 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hehe blev bara sugen på att spela Vice City efter att jag sett Vc Stunt Filmen men aja får väl vänta tills på fredag när San Andr3as släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 du låter som en bortskämd skitunge enligt mig köper grejjer och sen äru inte rädd om dem. ........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ladda bara ner det.. du har ju ändå betalat för spelet Smart väldigt smart. Så om jag köper en kopia av VC får jag då en gratis? Bra tänkt dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Smart väldigt smart. Så om jag köper en kopia av VC får jag då en gratis? Bra tänkt dära. w0rd, tro mig, nämner du sånt här så kan du bli bannad, jag vet, skittöntigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bara jag som har repat sönder mitt vice city? Gta 3 hackar blir så jävla less är jävligt sugen på VICE CItY! ja det är bara du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 w0rd, tro mig, nämner du sånt här så kan du bli bannad, jag vet, skittöntigt... Allså jag var ironisk Jag vet att man kan bli bannad hära om man snackar warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Men kvaliten på skivorna till gta spelen suger va fan en repa räcker ju får o skiten ska gå sönder!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe blev bara sugen på att spela Vice City efter att jag sett Vc Stunt Filmen men aja får väl vänta tills på fredag när San Andr3as släpps! Har du ingen E knapp på ditt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Bara jag som har repat sönder mitt vice city? Antagligen, för jag tror inte att nån annan här har repat ditt Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Antagligen, för jag tror inte att nån annan här har repat ditt Vice City. JACKPOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 du låter som en bortskämd skitunge enligt mig köper grejjer och sen äru inte rädd om dem. ........... Är inte bortskämd mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 JACKPOT!!! haha bäst idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts