DrStupid Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 FY FAN! ALLA SITTER MED PS2 UTOM JA! MÅSTE VÄNTA ASLÄNGE! MEN VÄNTA BARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 onödigt topic alltså???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 onödigt topic alltså???? men han är ju dum, kolla namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vadå " men vänta bara"...spring och köp en ps2 för 1 o 5 om du nu är så upprörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vadå " men vänta bara"...spring och köp en ps2 för 1 o 5 om du nu är så upprörd finns billigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag kan inte klaga på denna topicen, jag lider ju med honom... ingen PS2! :'( Men vem vill spela SA utan känsla? PC äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 på pc finns ju absolut ingen känsla iaf när det gäller styrning av bilen ...... helt sjukt....kanske om man kör med ratt och så. Skjutningen hatar jag även eftersom det tex är stört omöjligt att på 2 sek aima och skjuta ner en förbiåkande mototcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Och så göres ju GTA... FÖRST! Till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hahaha, åh gud vad jag är känner skadeglädje åt alla som inte har PS2 och klagar. Vad kostar det, 900 spänn? Big deal. Sluta klaga och erkänn att känslan sitter i PS2:an och inte i CP:n. PlayStation2 - Om Rockstar själv får välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmm det där med siktet vet jag inte om så många håller med dig om, lollen2, men men känner inte min näsa lukten av ett konsolkrig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag köpte min ps2a för gta san andreas,innan dess har jag fått vänta. Pc är kul men för trist känsla. Ps2mer känsla men sjukt dåliga knappar har jag för mig (när det gäller gta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmm det där med siktet vet jag inte om så många håller med dig om, lollen2, men men känner inte min näsa lukten av ett konsolkrig...? haha , a det gör den förmodligen det gör min iaf .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hahaha, åh gud vad jag är känner skadeglädje åt alla som inte har PS2 och klagar. Vad kostar det, 900 spänn? Big deal. Sluta klaga och erkänn att känslan sitter i PS2:an och inte i CP:n. PlayStation2 - Om Rockstar själv får välja. rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Med pc kan man ju inte ligga i soffan med en chipsskål i knät o fötterna på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Med pc kan man ju inte ligga i soffan med en chipsskål i knät o fötterna på bordet Kan man väl, om man känner för det.. Köpte mitt PS2 bara för det här spelet, så jag vet inte om det är bättre eller sämre än på PC. Jag återkommer om en vecka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 få skaffa bärbar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag kan inte klaga på denna topicen, jag lider ju med honom... ingen PS2! :'( Men vem vill spela SA utan känsla? PC äger! Så går det när man klankar ner på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag håller med er, gta ska egentligen spelas på ps2. men nu när det är 3d så underlättar skjutandet massor med musen. i alla fall sniper-gevären. det är ju en ren fröjd att köra på pc:n då kortfattat: gta går att spela på ALLT! ;D måste bara vänta ett halvår, sen ska det gameas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hahaha, åh gud vad jag är känner skadeglädje åt alla som inte har PS2 och klagar. Vad kostar det, 900 spänn? Big deal. Sluta klaga och erkänn att känslan sitter i PS2:an och inte i CP:n. PlayStation2 - Om Rockstar själv får välja. Det kostar mer än 900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 inte sonys fel.. och onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts