taggetes Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag kommer inte köpa ett minneskort jag trycker på paus istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Glöm inte bort att ni måste ha händer också annars kan det bli svårt att spela.... Om ni kapade av händerna nyss på slöjden så får ni skylla er själva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taggetes Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja ha då sket det sig då får spela med fötterna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ni vet väll att man måste ha "Memory Card" för att spara ni som inte kan så mycket om de! MEMORY CARD MÅSTE NI HA OM NI VILL SPARA hahah det menar du inte??? jag tror alla här är mer än 5 år och vet att man måste spara efter sig. SPARA KAN ALLA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 japp! ja kom på det PRECIS innan jag tröck på "bekräfta" ........ gjorde det misstaget me min GC.... hehe.... xboxen sket ja i iom att den har HDD.... höll på å glömma te PS2an med .......... å ja, jag har alla 3 konsoler nu... Måste man ha minneskort? Fyfan då måste ja spara pengar i 2 månader. kan ej spela. sjuttsingen också. Klart man har kort, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag kommer inte köpa ett minneskort jag trycker på paus istället. så gjorde ja me VC oxå... men sen så stannade PS2'an utan anledning de va ju i o för sig inte så farligt, men jag var på typ sissta uppdraget :'( men ja hadde tur i oturen: jag åkte till ONOFF o sa att min PS2 hadde stannat, då frågade dom ifall jag ville lämna in de o få ett nytt, men jag sa att jag gärna kunnde ta ett memorycar istället, det fick jag inte men när jag tjatade lite så fick jag köpa de fö 100 spänn billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 så gjorde ja me VC oxå... men sen så stannade PS2'an utan anledning de va ju i o för sig inte så farligt, men jag var på typ sissta uppdraget :'( men ja hadde tur i oturen: jag åkte till ONOFF o sa att min PS2 hadde stannat, då frågade dom ifall jag ville lämna in de o få ett nytt, men jag sa att jag gärna kunnde ta ett memorycar istället, det fick jag inte men när jag tjatade lite så fick jag köpa de fö 100 spänn billigare Du kunde väl ändå inte spara när det hade hakat sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Du kunde väl ändå inte spara när det hade hakat sig ? äääh... den hadde varit igång i typ 150 timmar så så konstigt va de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men snälla rara du.. fattar du inte sarkasmen i allt Jag tror nog inte han var så sarkastisk i första posten nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tror nog inte han var så sarkastisk i första posten nej. hm och vilken skola sa du att du gick i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 alla som "hånar" trådstartaren: Det är väl inte så jävla självklart att man måste köpa till ett minneskort? jag tycker att det borde räcka att köpa själv konsolen, sen är det klart och man kan spela. visst man kan spela utan minneskort, men vem fan vill göra det? x-box e mkt smidigare där, fast x-box har så att man måste köpa till ett dvd-kit för att kolla på dvd-film. lika illa. för en person som inte vet något om ps2 är det väl inte så jäkla enkelt att veta att man måste ha ett minnekort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ni vet att man måste ha en gta san andreas skiva för att spela det annars går de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jasså det säger du? Säg jag svär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Naaj e de sant.... Vilken tur att du sa de...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 VA MÅSTE MAN HA MINNESKORT ????? Lol... Ps2 ÄGER! Spec mitt satin silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 AHA FANVAD KONSTIGT ATT DET INTE GÅR ATT SPARA 1000 TACK FÖR TIPSET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Ni vet väll att man måste ha "Memory Card" för att spara ni som inte kan så mycket om de! MEMORY CARD MÅSTE NI HA OM NI VILL SPARA jasså? Redigerad 31 oktober, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ni vet väll att man måste ha "Memory Card" för att spara ni som inte kan så mycket om de! MEMORY CARD MÅSTE NI HA OM NI VILL SPARA vafan är du dum i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts