Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ni vet väll att man måste ha "Memory Card" för att spara ni som inte kan så mycket om de! MEMORY CARD MÅSTE NI HA OM NI VILL SPARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hahahahhahaa menaru det?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ehm.. Jag tror som mesta har förstått det Men trevligt att du tänker på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Ni vet väll att man måste ha "Memory Card" för att spara ni som inte kan så mycket om de! MEMORY CARD MÅSTE NI HA OM NI VILL SPARA va? är de sant? hahaha Redigerad 25 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 japp! ja kom på det PRECIS innan jag tröck på "bekräfta" ........ gjorde det misstaget me min GC.... hehe.... xboxen sket ja i iom att den har HDD.... höll på å glömma te PS2an med .......... å ja, jag har alla 3 konsoler nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vet ni att man oxå behöver en handkontroll för att kunna styra CJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 köpte ett satin silver memory card när jag va där och köpte PS 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har inget memory card. Vad e ett memory card? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 SSSATAN!det HADDE INTE JAG TÄNKT PÅ!fan va dum man är tRoDDe Han GicK av SiG själV faaaaeen va smart du är SSL wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har inget memory card. Vad e ett memory card? sånna man äter duuuh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Fy f*n vad ni spammar. EDIT NamChai@ man sparar med Memory card och äter inte dem. Redigerad 25 oktober, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vad äter man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag har en ps2 aqua med inbyggt minneskort ...fett skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Fy f*n vad ni spammar. EDIT NamChai@ man sparar med Memory card och äter inte dem. Vad sparar man mat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 HAHAHAHAHAAAH!!!!!!!!! det här topicen var riktigt ball !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ....................... nej du sparar hur många ggr du har runkat medans du spelar spelet ne men seriöst du sparar allt... hur långt du har kommit i spelet osv...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nej, när du spelar så kanske du ska sova så måste du spara annars får du börja om. Alltså när man sparar forsätter där man sparade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag förstår inte om jag runkar kan jag spara min runk fan vad grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tur att man inte har ps2an kvar mitt minneskort knäcktes på mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts