online Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är det sant att halo 2 redan finns på internet??? har hört det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 fan vad tråkit men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja det är tråkigt men som tur är blev det inte försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 aaa det är tur de!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det är väll bara den franska versionen som e ute på Internet ?? det är iaf vad jag fått höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det stämmer, det är på franska, über-gayigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Enough with the warez talk. Mircosoft har trotsallt stämt flera piratkoprierare på 100.000$ så... ¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det är inte synd att det har läckt. Synd iofs att det bara är på franska och att jag inte har en xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Enough with the warez talk. Mircosoft har trotsallt stämt flera piratkoprierare på 100.000$ så... ¨ $100'000 ska det vara mohahaha! hehe skämta, så petig är jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tänk dig att senare när det kommer ut köra muliplayer och köra wharthog I Love Wharthog särskilt nu när det fins typ 4 olika Wharthog's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jo det är kul med dom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tänk dig att senare när det kommer ut köra muliplayer och köra wharthog I Love Wharthog särskilt nu när det fins typ 4 olika Wharthog's hoppas att de blir fett på xbox live och att man kan köra fordon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är inte synd att det har läckt. Synd iofs att det bara är på franska och att jag inte har en xbox. Det finns spel som fötjänar att bli utläckta, och vissa som inte förtjänar det. Halo 2 förtjänar det icke!!! För övrigt kollade jag på lite bilder från Halo 2, och dom där små Convenant idioterna, "the Grunts", ser riktigt elaka ut utan sina gasmasker. Domo såg nästan gulliga med dom på men nu... uäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men (the elites) är inte så snygga när det öppnar munnen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 det finns på internet JA!synd att spelet är franskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 synd att det har läckt ut tycker jag. längtar till xbox-realeasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 hehe jo, kan ju bara njuta av multiplayer med franskt ljud, man vill ju ha engleskt på single. I multiplayer är det ju ignen dialog så då är det lugnt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts