gogo89 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det sägs att rockstar och sony ska avsäga sitt kontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det sägs att rockstar och sony ska avsäga sitt kontrakt. Fel forum? Men för att svara: Ja, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det sägs att rockstar och sony ska avsäga sitt kontrakt. ja de går ut nu efter san andreas släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Men ifall inte jag tar fel, så kommer kontraktet förnyas. Jag tror att Sony gör allt för att stanna kvar på scenen med Rockstar! / patrik @ ratshit.biz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lollen2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 sony äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Men ifall inte jag tar fel, så kommer kontraktet förnyas. Jag tror att Sony gör allt för att stanna kvar på scenen med Rockstar! / patrik @ ratshit.biz Förmodligen, förhoppningsvis. Tycker det är så kul att läsa alla förbannade PCfejor här på forumet innan varje release (har har en annan användare tidigare, innan VC-släpptes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts