Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 någon som vet om eb games säljer San andreas tröjjor nu på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 någon som vet om eb games säljer San andreas tröjjor nu på fredag? Ingen aning. Men de jag vet är att webhallen har ett paket där man får med t-shirt för 100kr istället för 149 som de kostar egentligen. De har man ju såklart bokat...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ingen aning. Men de jag vet är att webhallen har ett paket där man får med t-shirt för 100kr istället för 149 som de kostar egentligen. De har man ju såklart bokat...hehe okej, vore ju kul om eb hade de för orka åka in till stan bara för en tröjja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kollade på detta EB Games har samma pris som Webhallen med t-shirt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kollade på detta EB Games har samma pris som Webhallen med t-shirt alltså okej de kanske ingår i kampanjen som jag var med i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt vilken affär t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vilken affär t.ex? det finns många att välja emellan hemma i sthlm ifall du bor där t, ex ute vid skärholmen eller såna privatägda ute på söder, jag bor inte där längre så jag vet inte säkert jag ska iallafall köpa det på trestads i thn för det är där jag bor vet inte ifall det här hjälper dig speciellt mycket men va fan vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt ska hämta mitt klockan 0:01 på Tradition i Malmö slipper alla småungar där då =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det finns många att välja emellan hemma i sthlm ifall du bor där t, ex ute vid skärholmen eller såna privatägda ute på söder, jag bor inte där längre så jag vet inte säkert jag ska iallafall köpa det på trestads i thn för det är där jag bor vet inte ifall det här hjälper dig speciellt mycket men va fan vad ska man göra äsch skitsamma hoppas på att dom delar ut de gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ska hämta mitt klockan 0:01 på Tradition i Malmö slipper alla småungar där då =P härligt men vad ska du göra åt dem koffein piller tuggande data nördarna med för lite att göra dom svinen är en egen ras med inget att förlora ha ha ha. va fan jag slipper troligtvis också barnen men va fan dem får vänta till Gud har fått det han vill ha sen kan dem göra va fan dem vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ska hämta mitt klockan 0:01 på Tradition i Malmö slipper alla småungar där då =P tss.. ja kommer jue! (fast inte till malmös eb games) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 härligt men vad ska du göra åt dem koffein piller tuggande data nördarna med för lite att göra dom svinen är en egen ras med inget att förlora ha ha ha. va fan jag slipper troligtvis också barnen men va fan dem får vänta till Gud har fått det han vill ha sen kan dem göra va fan dem vill känner killen som jobbar den natten muahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 känner killen som jobbar den natten muahahaha åh fan men varför kan du inte få spelet tidigare för jag har svårt att tro att spelet kommer precis 00:01 eller har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) åh fan men varför kan du inte få spelet tidigare för jag har svårt att tro att spelet kommer precis 00:01 eller har jag fel dom har armarna fastbundna i det läget spelen kommer under torsdag efter middag kvällen Redigerad 25 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 dom har armarna fastbundna i det läget spelen kommer under torsdag efter middag kvällen asså då kan man nog kunna fixa spelet lite tidigare om man försöker det är värt att kolla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 asså då kan man nog kunna fixa spelet lite tidigare om man försöker det är värt att kolla upp nej rätt ska va rätt ni ska ha samma möjlighet som mig och det borde du veta GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 åh fan men varför kan du inte få spelet tidigare för jag har svårt att tro att spelet kommer precis 00:01 eller har jag fel Men snälla! Sluta attacha bilder!! Ladda upp den nån stans där hultan inte behöver betala för den, och ha den som sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts