Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Behöver hjälp när jag har instalerat de så på "set number of devices" kan man välja mellan fyra olika . Drive 1 drive 2 osv. vilken ska man välja? jag valde trean. Sen så ´måste man starta om datorn så gör jag de. Sen så är det ett fel så startar datorn om igen så kommer upp en ruta hur jag villl starta datorn tex. Starta datorn felsäkert läge Starta datorn felsäkert läge med nätverk Starta datorn då den senast fungerade. Så väljer jag "Starta datorn då den senast fungerade" sen när jag startar deamon tools så står en ruta "Virutal SCSI driver not detected" Redigerad 25 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag lämnade allt på default när jag installera deamon, funkade perfa när jag andvände det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) men de går ju inte mounta något annars jag hade de innan men de såg inte ut så. NÅgon som vet var jag kan ladda ner en äldre verision? Edit : det är 3.47 Redigerad 25 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Jag orkade inte starta om, funkade bra ändå Redigerad 25 oktober, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag orkade inte starta om, funkade bra ändå men de går ju nite mounta ändå. finns inget alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men de går ju nite mounta ändå. finns inget alternativ... För mig funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 För mig funkade det de e lugnt nu ladda ner en gammlare verision (3.16) då funka de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 devices är ju hur många virtual CD-roms du vill ha. På bilden hade du ju disablat alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Känner igen problemet, det hjälpte att bara installera om daemon tools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 devices är ju hur många virtual CD-roms du vill ha. På bilden hade du ju disablat alla. jamen sen så när man valde något så var man tvungen att starta om datorn och då bleb hela datorn konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 men de går ju nite mounta ändå. finns inget alternativ... vänster-klicka och se om det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vänster-klicka och se om det hjälper ja om du säger var jag ska ha musen. ladda inte ner 3.47 verisionen den är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja om du säger var jag ska ha musen. ladda inte ner 3.47 verisionen den är cp Funkade för min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja om du säger var jag ska ha musen. ladda inte ner 3.47 verisionen den är cp det är inte programets fel att användaren är noob... å sen välj typ 2 divises så får du tv2 virutuella cd/dvd å då det står att du ska starta om välg bara starta om senare... sen tar du å högerklickar på ikonen ---> välj virtual cd/dvd... --> sen device 0 ----> mount .img klart svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det är inte programets fel att användaren är noob... å sen välj typ 2 divises så får du tv2 virutuella cd/dvd å då det står att du ska starta om välg bara starta om senare... sen tar du å högerklickar på ikonen ---> välj virtual cd/dvd... --> sen device 0 ----> mount .img klart svårt??? jamen nu är det så att när man ska starta om datorn så kronglar hela o de går inte starta programet! läs vad har skrivit innnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jamen nu är det så att när man ska starta om datorn så kronglar hela o de går inte starta programet! läs vad har skrivit innnan! instalera om den... du har väll en massa spywarez i den... måste sj intalera om datorn inan häljen ska på lan å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts