phil Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ta ett bad, lite cola och lite snus borde göra susen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Håller med h0m0. Redigerad 27 oktober, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 INGA CHIPS! skulle aldrig kunna äta chips medan jag spelar tv-spel kontrollern blir ju kletig och hal! ussh!men lite godis är OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 nästan samma *Kaffe för själen *Snus för koncentrationen (det är bevisat att man koncentrerar sig bättre med snus =) *Billys Pizza för hungern *Billys pizza för själen (och hungern) *Koffein för vakenheten *Godis för koncentration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 *Billys pizza för själen (och hungern) *Koffein för vakenheten *Godis för koncentration HAr du märkt att det är onödigt att dra upp gamla topics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 På torsdagen kommer jag hem från praon 15.00. Käkar mellis, tar lite pengar, åker till ICA Supermarket, Handlar mycket lösgodis, åker vidare till LIDL, köper en 2 liters Cola för 5:-, åker hem, gömmer lösgodiset, sätter en lapp på drickan där det står "OBS! Jackes dricka!", lägger in den i kylskåpet. På kvällen innan jag lägger mig stretchar jag fingrarna. Usch LIDL-cola, smakar ju avslaget. Tänker inte sitta och feta mig med chips, bara för ett spel kommer behöver man inte var så jävla bred! Räcker med cola/vatten och något annat tilltugg som inte är kladdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts