Tydligen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag och Samurize ska hem till han å köpa dricka, godis typ pizza å lira hela jävla natten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länktar som fan tills på fredag! Börjar nästan gråta av länktan!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är du: 1. Dum? 2. Skojjar? 3. Inte så kvick tänkt? 4. Eller förstår du dig inte på ironi? jag är lite av 2:an och 3:an faktist... jag e ganska trög, fasst på ett skojjigt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 själv så ska jag äta KALLA popcorn o köpa två burkar coca cola o koppla på min Stig Helmer-hjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) vissa verkligen överdriver med allt möjligt... massor av godis och chips... vid 0300 så kommer ni vara helt dosiga och somnar till spelet. Och sen äta chips när man lirar, det är bara förmycket. Nån här skulle köpa 8 liter cola och godis för 120 kr.. hahaha... Morgonen efter så är ju kontrollerna helt kladdiga efter all chips ni vräkte i er. Redigerad 26 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) själv så ska jag äta KALLA popcorn o köpa två burkar coca cola o koppla på min Stig Helmer-hjälm HAHAHAHAHA DENN VAR BRA STIG HELMER HJÄLM Jag ska köpa 2 cola 1.5 liter en chips Wikings (stavning) o sweet chilli dippa. Och en polare som sover över och sen LIRA HELA NATTEN HELA DAN HELA LOVET Redigerad 26 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 iofs så ska ja ha TV-kväll på kung fu-klubben på freda , så jag kommer förmodligen att ta me PS2 till nacksta o spela till tills teve'n spricker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 när jag *host* köper det då ska jag väll köpa godis och läsk och spela det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 På torsdagen kommer jag hem från praon 15.00. Käkar mellis, tar lite pengar, åker till ICA Supermarket, Handlar mycket lösgodis, åker vidare till LIDL, köper en 2 liters Cola för 5:-, åker hem, gömmer lösgodiset, sätter en lapp på drickan där det står "OBS! Jackes dricka!", lägger in den i kylskåpet. På kvällen innan jag lägger mig stretchar jag fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Min "plan" för fredagen 1:Gå till skolan 2:Sluta skolan 11:20 pga av "huvudvärk" 3:Kasta mig in i 12:30 bussen till Luleå 4:Anlända i Luleå 14:00 5:Kuta till Tradition i shopping och hämta spelet 6:Åka till morsan och spela hela dagen lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Min "plan" för fredagen 1:Gå till skolan 2:Sluta skolan 11:20 pga av "huvudvärk" 3:Kasta mig in i 12:30 bussen till Luleå 4:Anlända i Luleå 14:00 5:Kuta till Tradition i shopping och hämta spelet 6:Åka till morsan och spela hela dagen lång! va ska du göra mellan 11:20 o 12:30? menar du inte 11:30-bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 va ska du göra mellan 11:20 o 12:30? menar du inte 11:30-bussen precis haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Torsdag 28/10: 1. Köper mycket Godis/chips och massor av läsk.. 2. Gömmer lillebrors FIFA 2005.. Fredag 29/10: 1. Väntar 8.30 på att min polare ska komma. 2. Åker ner och köper det fort som -pip-... 3. Åker hem igen och lägger i skivan i slowmotion.. 4. Sätter mig och spelar hela helgen sen.. Redigerad 26 oktober, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag hämtar spelet på posten Åker hem till min bror för att lira med honom (för mitt PS2 är inlämnat för chip montering) Sen spelar vi Sen spelar vi Sen äter vi frukost och spelar Chips och annat tilltugg brukar jag inte gotta mig med när jag spelar TV spel, handkontrollen blir ju så jädra hal och kletig då! I keep it clean! Och så får man ju inte glömma att leva som människa också. Träffa folk, prata med folk, le, skratta, sov. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag hämtar spelet på posten Åker hem till min bror för att lira med honom (för mitt PS2 är inlämnat för chip montering) Sen spelar vi Sen spelar vi Sen äter vi frukost och spelar Chips och annat tilltugg brukar jag inte gotta mig med när jag spelar TV spel, handkontrollen blir ju så jädra hal och kletig då! I keep it clean! Och så får man ju inte glömma att leva som människa också. Träffa folk, prata med folk, le, skratta, sov. Puss! precis man måste vara social med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Godis, Läsk och sen kontrollen, där är kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Godis, Läsk och sen kontrollen, där är kvällen Få jag komma och lira hos dig om jag inte har fått det än på fredag? Redigerad 27 oktober, 2004 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kommer sitta på gtasajten hela natten och ha vakan ... är det nån som vill ha vaka med mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag kommer sitta på gtasajten hela natten och ha vakan ... är det nån som vill ha vaka med mig?? Sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 yeay ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fixar mitt rum, (vilket behövs) spelar hela dagen med dricka och kanske nån choklad bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts