Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Finns ingen direkt tråd till vad du gör när du "har" spelet... Skriv det här alltid kul o se vad alla olika pysslar med Jag ska köpa lösgodis , 2 st starka ölkorvar , chips , 1,5 L Coca Cola sedan blir det en filt =) jag ligger dock i sängen och spelar också =) Vad gör du =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 stretcha händerna/fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 stretcha händerna/fingrarna lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 OM jag får spelet (Min bror köper det nog) så kommer jag bara spela som fan...möjligtvis en cola och lite godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Morsan köper alltid läsk och godis/chips/annat på fredagar så det är lugnt... Köper bara spelet.(+ ps2) sen är det bara att sätta på och lira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 *Té för själen *Snus för koncentrationen (det är bevisat att man koncentrerar sig bättre med snus =) *Billys Pizza för hungern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag ska bara lira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har sagt åt farsan att ta hem sin projektor från jobbet. Sen så pluggar jag in högtalare och Ps2an i den och drar fram duken. Sen så kommer en polare hem till mig och är med när JAG spelar, (han kommer inte få spela..möjligtvis testa i 5 min). Sen så sitter jag hela natten för jag har tagit ledigt från jobbet dan efter Sen så är de ju lov och då är de bara att njuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag lär inte köpa något gott att äta eller dricka, men däremot kommer jag stänga gardinerna och släcka lampan och låsa dörren och spela hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Morsan köper alltid läsk och godis/chips/annat på fredagar så det är lugnt... Köper bara spelet.(+ ps2) sen är det bara att sätta på och lira... gör morsan det åt dig, ehahhahahahah. Du säkert gör inget hemma. Du vill bara ha mat och sen bli lat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 *Té för själen *Snus för koncentrationen (det är bevisat att man koncentrerar sig bättre med snus =) *Billys Pizza för hungern Haha håller med snus är bäst! (Grov White) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag har sagt åt farsan att ta hem sin projektor från jobbet. Sen så pluggar jag in högtalare och Ps2an i den och drar fram duken. Sen så kommer en polare hem till mig och är med när JAG spelar, (han kommer inte få spela..möjligtvis testa i 5 min). Sen så sitter jag hela natten för jag har tagit ledigt från jobbet dan efter Sen så är de ju lov och då är de bara att njuta. Tips: Har du spelat med projektor och duk någon gång? Det suger häst*****. Alldeles för stort. Därimot vore det ett projekt att spela på Cosmonova. Btw, jobb när du är 16-17 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 godis, får man hoppas iaf...annars bara speeeeelaaaa heeeelaaaa dagarna lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tips: Har du spelat med projektor och duk någon gång? Det suger häst*****. Alldeles för stort. Därimot vore det ett projekt att spela på Cosmonova. Btw, jobb när du är 16-17 år? Ja jag har spelat med projektor förut. Om de är för stor så tar man bara projektor närmre duken...då blir bilden i lagom storlek plus att bilden blir mer "koncentrerad". Och ja, jag jobbar när jag är 17. Tycker du det är konstigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag ska på vägen hem från träningen nog köpa lite cola vilket jag i vanliga fall inte brukar dricka, men behöver för att hålla mig vaken hela natten. Min kompis som alltid är med och spelar, men som ändå inte spelar utan bara assisterar mig med strategier kommer självklart sitta brevid mig och heja på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 *Té för själen *Snus för koncentrationen (det är bevisat att man koncentrerar sig bättre med snus =) *Billys Pizza för hungern nästan samma *Kaffe för själen *Snus för koncentrationen (det är bevisat att man koncentrerar sig bättre med snus =) *Billys Pizza för hungern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Okej, jag kommer att vara genomduschad o nytvättad, samt har ätit en liten aptitretare...kanske en toast med skagen-röra. Sedan laddar jag upp med att sänka värmen i rummet(värme gör en tröttare) och andas några gånger djupt med magen och försöker ladda mina luktsinnen och försöka spara de minnen man har från första gången man sätter i skivan. Generalsnus white portion och Shio vatten jordgubb/citronsmak kommer att gästa soffbordet..Ingen mat när man spelar..man blir bara trött/dåsig och varm. sen kommer jag sova gott med ett leende på läpparna då jag har spelat några timmar och ändå har massor kvar att pröva!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jo man klämmer väl i sig några godisar och massa cola sen så måste man har några dosor General porte så man håller sig lugn kommer fan sitta inlåst på rummet i Flera veckor sen efter några års spelande så får man börja träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Okej, jag kommer att vara genomduschad o nytvättad, samt har ätit en liten aptitretare...kanske en toast med skagen-röra. Sedan laddar jag upp med att sänka värmen i rummet(värme gör en tröttare) och andas några gånger djupt med magen och försöker ladda mina luktsinnen och försöka spara de minnen man har från första gången man sätter i skivan. Generalsnus white portion och Shio vatten jordgubb/citronsmak kommer att gästa soffbordet..Ingen mat när man spelar..man blir bara trött/dåsig och varm. sen kommer jag sova gott med ett leende på läpparna då jag har spelat några timmar och ändå har massor kvar att pröva!! varför ska du göra alla dom här förberedelserna till att inte blir trött (sänka värmen och inte äta nåt) när du ändå skriver att du bara ska spela några timmar och sen sova. Blev lite fundersam bara...du kanske kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Sen så kommer en polare hem till mig och är med när JAG spelar, (han kommer inte få spela..möjligtvis testa i 5 min). hehehehhahhaha ...vet han om det.. iofs så hade jag tänkt göra samma sak...men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts