DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Los Santos (en stad i San Andreas) är ju GTAs motsvarighet till Los Angeles (Såsom Vice City är Miami). Men det är ju inte helt omöjligt att dom gör en stad två gånger, dom gjorde ju Liberty City igen i GTA 3, för det första GTA spelet utspelades ju i Liberty City. jag vet det... spekulationer säger att valet blir Los Angeles.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Haha, jo det är ju bra att det tar lång tid. Det som är bra med långa spel är att man kan börja lira om dem nästan direkt efter att man har klarat det eftersom man inte kmmer ihåg alla uppdrag m.m. Ja det är rätt, men om man inte vill göra om uppdragen så är ändå samhället så himla stort så det finns alltid nya platser att upptäcka! Det är det som är så roligt med att det är stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja det är rätt, men om man inte vill göra om uppdragen så är ändå samhället så himla stort så det finns alltid nya platser att upptäcka! Det är det som är så roligt med att det är stort. Jo, jag har inte sett alla platser som går att se i VC ännu, eller jag tror inte jag har sett allt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ja man kan ju bara glida runt på landsbyggden och döda folk och åka tröska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts