Crice Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 theatre, har du ens kollat på Miami Vice? Det är nämligen inte alls någon "Barbie-miljö" i den TV-serien. Och ja, som sagt, 80-talets klädmode är väl en ganska ökänd mode-era, och det är ju det som gör det kul. Humor, parodi och lyteskomik. GTA: Vice City kan (såklart) inte falla alla i smaken, och jag respekterar detta, jag försvarar bara mina ståndpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 theatre, har du ens kollat på Miami Vice? Det är nämligen inte alls någon "Barbie-miljö" i den TV-serien. Och ja, som sagt, 80-talets klädmode är väl en ganska ökänd mode-era, och det är ju det som gör det kul. Humor, parodi och lyteskomik. GTA: Vice City kan (såklart) inte falla alla i smaken, och jag respekterar detta, jag försvarar bara mina ståndpunkter. Klart, serien är skön. Men det är visst lite barbie över det hela med alla neonljus. Det är ju just det som förstår hela VC. Allt blir bara komiskt och fånigt (enligt mig). Men... nu tror jag att vi är i fel forum och disskuterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag skulle tro (och hoppas på) att nästa del i serien blir GTA 4, och kommer till nästa generations konsoller. Dom har gjort två "follow ups" på GTA 3 nu och jag tycker det skulle passa fint med en Del 4 i serien. Med ytterligare något extra! Men iofs gör det mig inget om dom fortsätter på samma sätt som dom gjort sedan GTA 3, eftersom det konceptet är så sjukt underhållande! Hur det än blir, blir jag nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 MMM GTA 4 till PS3 är nog mitt tips.... Då är vi tillbaka i Libirty city.... med omnejd. Året är 2010 (PS3 har troligtvis realese 2006) Läste i en gammal SP att nästa GTA till nästa generations konsolen har arbetet redan startat.... Men det blir när R* äntligen får lägga vantarna på hårdvaran det riktiga arbetet startar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 off the subbject, ingen som vet hur ps3 konsollen kommer se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nej men det ryktas om att Sony ska presentera PS3 på nästa års E3 i maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) du kan ju allt lira The Getaway 2: Black Monday när man har lirat klart San Andreas. Men vafan får jag höra här?... Folk som inte gillade Vice City?... Vice City må vara en av de bästa liren som har gjorts. 80-tals miljö till GTA?.. Extremt häftigt! Redigerad 26 oktober, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Im with you! Om nästa GTA blir GTA-online blir jag jävligt besviken. En asiatisk stad... mja, inte riktigt min smak faktiskt. Tycker väl att de kan hålla sig till miljöer som GTAIII och GTA: SA. Stadsmiljö alltså Blev faktiskt lite besviken på Barbie-miljön i VC. skulle inte Tokyo, Hong Kong eller Singapore också vara stadsmiljö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 alla har juh inte tillgång till online på ps2, tror inte det lär sälja lika mycket.men jab skulle bli ett offer för det i alla fall, :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 skulle inte Tokyo, Hong Kong eller Singapore också vara stadsmiljö? Haha, självklart är det också stadsmiljö. Dumma mig. Men jag menade en stadsmiljö som passar oss svennar. Någon miljö med samma kultur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Haha, självklart är det också stadsmiljö. Dumma mig. Men jag menade en stadsmiljö som passar oss svennar. Någon miljö med samma kultur jo precis, massor med nyon, eller värsta gängghetto med 10-50 drive-bys dagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 tror han försöker säga det att vi lever inte i samma nationallitet eller världsdel som chippare så vi känner inte igen oss, bara en upp lysning som du redan visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jo precis, massor med nyon, eller värsta gängghetto med 10-50 drive-bys dagligen? nyon? Tja, GTA III's miljö var perfekt. SA verkar ha en perfekt miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 GTA Online kommer väl baseras på ett gigantiskt Los Angeles.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 nyon? Tja, GTA III's miljö var perfekt. SA verkar ha en perfekt miljö nyon=vc mjo gta iii kom ja på att det är rätt lika, men ja tycker inte SA eller VC är lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 någon som vet nån läng där det finns videor förutom på IGN? pls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vet någon något ställe där man kan hitta en recension om SA? om det nu finns ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 GTA Online kommer väl baseras på ett gigantiskt Los Angeles.. Los Santos (en stad i San Andreas) är ju GTAs motsvarighet till Los Angeles (Såsom Vice City är Miami). Men det är ju inte helt omöjligt att dom gör en stad två gånger, dom gjorde ju Liberty City igen i GTA 3, för det första GTA spelet utspelades ju i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/review.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 GTA sverige! man får uppdrag av Göran Persson tänk er, GTA sverige! hahaha man kan åka till minsta stad i Sverige... allt ser exarkt lika dant ut som i verkligheten, varenda människa finns med, ingen likadan(förutom tvillingar), alla us kan man gå in i...man kan hitta sig själv ligga o sova! hade vatt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts