Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja, jag har suttit här och funderat, man har suttit och fantiserat hur GTA:SA ska bli nu ända sen man klarade ut GTA:VC. Men, efter att man har klarat GTA:SA så kommer det bara kännas tom, man har inget att drömma och fantisera om. Fast så är det ju med de flesta spel. Men det kommer främst vara tomt efter alla storspel som släpps i höst, t.ex. Halo2, Killzone, GTA:SA, Half Life 2, Doom 3 m.m. Alla de här spelen har man ju drömt om, efterso mde är så kallade "storspel".' me nvad ska man drömma om efter att man har lirat dem? Man kan ju inte vänta sig en uppföljare till alla de liren inom en alltför snar framtid. Men man kan ju alltid hoppas Rockstar visar upp ett nytt GTA projekt under nästa E3, det hade varit kul, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Skulle tippa på att dom börjar med GTA: Online efter sin välförtjänta semester, om dom inte har nått annat spel planerat. <Edit> OffT: *Skriver in i "kom-i-håg"-listan att man ska läsa posterna innan man svarar* OnT: Vet inte vad jag ska göra, hittar väl alltid på nått roligt. </Edit> Redigerad 25 oktober, 2004 av Phantom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja, jag har suttit här och funderat, man har suttit och fantiserat hur GTA:SA ska bli nu ända sen man klarade ut GTA:VC. Men, efter att man har klarat GTA:SA så kommer det bara kännas tom, man har inget att drömma och fantisera om. Fast så är det ju med de flesta spel. Men det kommer främst vara tomt efter alla storspel som släpps i höst, t.ex. Halo2, Killzone, GTA:SA, Half Life 2, Doom 3 m.m. Alla de här spelen har man ju drömt om, efterso mde är så kallade "storspel".' me nvad ska man drömma om efter att man har lirat dem? Man kan ju inte vänta sig en uppföljare till alla de liren inom en alltför snar framtid. Men man kan ju alltid hoppas Rockstar visar upp ett nytt GTA projekt under nästa E3, det hade varit kul, eller? Jag skulle väl tipsa dig att ta en promenad eller dylikt. Möjligtvis läsa en bok eller träffa vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag skulle väl tipsa dig att ta en promenad eller dylikt. Möjligtvis läsa en bok eller träffa vänner. Haha, jo det kanske hade varit en ide. Nä, men man brukar ju diskutera sådant här med kompisar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 skulle säga det att de har dragit ihop ett gäng på 5 personer som planerar och förbereder en möjlig online versiona av gta, , vet bara att de pratas om det men man ska kunna gå runt som vvanligt å så men människor man möter är andra onlinespelare, (rykte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Man kan väll dra igenom hela gta serien om man inte ha någe att göra altså. När man klarat SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Gta London tror jag. sent 60 eller tidigt 70. (jag tror också att fler börjar jobba på crime online också..) Redigerad 26 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Man kan väll dra igenom hela gta serien om man inte ha någe att göra altså. När man klarat SA Det hade ju kunnat vara ett bra projekt för Rockstar, att göra alla de här GTA spelen som vi har sett på den här generationen till ett och samma spel till nästa generation. Alltså att man kan åka till alla städer, Liberty City, Vice City och de tre städerna i San Andreas, sen hade de kunnat lägga in en eller två nya städer så hade det varit lite nytt också. Men alla uppdrag m.m. ska ju vara nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ska nog försöka få GTA1 att fungera. Alltid när jag laddar hem det och öppnar installationsfilen säger den nåt med "Kolla om alla komponenter finns med". *Off topic* Nån som kan ge lite hjälp med det där uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 R* började på San Andreas redan när Vice City var klart, så jag antar att dom börjar med nästa eventuella projekt snart. Dessutom så har dom räknat ut att det kommer ta ca 140 timmar att klara hela spelet (non-stop), så det kommer ta väldigt lång tid för dig innan du inte har något att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 R* började på San Andreas redan när Vice City var klart, så jag antar att dom börjar med nästa eventuella projekt snart. Dessutom så har dom räknat ut att det kommer ta ca 140 timmar att klara hela spelet (non-stop), så det kommer ta väldigt lång tid för dig innan du inte har något att göra... Haha, jo det är ju bra att det tar lång tid. Det som är bra med långa spel är att man kan börja lira om dem nästan direkt efter att man har klarat det eftersom man inte kmmer ihåg alla uppdrag m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Haha, jo det är ju bra att det tar lång tid. Det som är bra med långa spel är att man kan börja lira om dem nästan direkt efter att man har klarat det eftersom man inte kmmer ihåg alla uppdrag m.m. WOOORD, så sannt som det är sagt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Gta London tror jag. sent 60 eller tidigt 70. (jag tror också att fler börjar jobba på crime online också.. det skulle vara hemskt häftigt om dom skulle göra GTA London i 3D-miljö. Jävlar! Tror att GTA Online kommer att ta hemskt mycket tid att göra spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ja tror Take 2 går i konkurs och blir upp köpta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Dom kanske gör ett GTA London i 3D hehe, Man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vet att många inte kommer hålla med mig om detta men jag hoppas att det inte blir nåt gta-online. Tycker inte det är GTA helt enkelt. Hoppas att dom i nästa spel utspelar sig i asien, typ Tokyo, Hong Kong eller Singapore. Det vore coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 vet att många inte kommer hålla med mig om detta men jag hoppas att det inte blir nåt gta-online. Tycker inte det är GTA helt enkelt. Hoppas att dom i nästa spel utspelar sig i asien, typ Tokyo, Hong Kong eller Singapore. Det vore coolt Im with you! Om nästa GTA blir GTA-online blir jag jävligt besviken. En asiatisk stad... mja, inte riktigt min smak faktiskt. Tycker väl att de kan hålla sig till miljöer som GTAIII och GTA: SA. Stadsmiljö alltså Blev faktiskt lite besviken på Barbie-miljön i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Blev faktiskt lite besviken på Barbie-miljön i VC. "Barbie-miljön"... BAH! Det är ju Miami Vice-miljö för fan. Inte något Barbie-skit. Sedan ska det ju avspegla alla 80-talsklichéer och det ger ju en extrem och något "twistad" bild av Miami. Men racka inte ner på Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 "Barbie-miljön"... BAH! Det är ju Miami Vice-miljö för fan. Inte något Barbie-skit. Sedan ska det ju avspegla alla 80-talsklichéer och det ger ju en extrem och något "twistad" bild av Miami. Men racka inte ner på Vice City. Miami Vice = Barbie-miljö. 80-tal = Fula kläder (inte subkulturerna dock, bara mainstreamkläderna). GTA Vice City = Det är bra, men inte vad jag hade förväntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Miami Vice = Barbie-miljö. 80-tal = Fula kläder (inte subkulturerna dock, bara mainstreamkläderna). GTA Vice City = Det är bra, men inte vad jag hade förväntat mig. gillade heller aldrig Vice City...eller jo det gjorde jag men inte alls på samma sätt som GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts