soup Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gta San andreas släpps imon i USA, är det nån på detta forum, som har USA S version av San andreas, hoppas ni berättar lite om spelet för att orkar inte vänta mer på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gta San andreas släpps imon i USA, är det nån på detta forum, som har USA S version av San andreas, hoppas ni berättar lite om spelet för att orkar inte vänta mer på SA. Nämen , är det ingen som vill svara, töntigt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ta det lungt....ja får mitt spel från USA om några dagar....snabb leverans...lovade mig 3-5 arbetsdagar hit till sveriga och in i brevlådan....så jag väntar bara just nu...skickas ut idag..det är nämligen för utskick från det företaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ta det lungt....ja får mitt spel från USA om några dagar....snabb leverans...lovade mig 3-5 arbetsdagar hit till sveriga och in i brevlådan....så jag väntar bara just nu...skickas ut idag..det är nämligen för utskick från det företaget! Då kan ju lika gärna köpa den från Sverige, ja menar och nån har spelet den 26 Oktober ¨på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag blir lite fundersam här för i stockholm typ finns det en affär som heter gb games och några kompisar säger att dom har sett det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag blir lite fundersam här för i stockholm typ finns det en affär som heter gb games och några kompisar säger att dom har sett det där! dom har sett fodralet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 dom har sett fodralet ehehheahaehhaheahhahaehashheahahaeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag måste nästan åka ner och kolla om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag måste nästan åka ner och kolla om det är sant alltså det är ett fodral det står förhandsboka ditt spel här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 den har jag också sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 AVSLÖJA INTE! Då förstör ni för oss som vill starta från "scrash"(stavning)?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nämen , är det ingen som vill svara, töntigt forum. Du är ju en tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Du är ju en tönt. låt mig inte bli arg För du vet vad som väntar dig, en smäll så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 låt mig inte bli arg För du vet vad som väntar dig, en smäll så klart. Ehm, lol! Kan jag också få en? TÖNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Då kan ju lika gärna köpa den från Sverige, ja menar och nån har spelet den 26 Oktober ¨på detta forum. Du förstår inte.... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nämen , är det ingen som vill svara, töntigt forum. haha... quota sig själv... den var ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ta det lungt....ja får mitt spel från USA om några dagar....snabb leverans...lovade mig 3-5 arbetsdagar hit till sveriga och in i brevlådan....så jag väntar bara just nu...skickas ut idag..det är nämligen för utskick från det företaget! Jag vill inte verka taskig eller något men är du dum i huvudet? Då kan du väl lika gärna köpa det i Sverige och att många saker kommer att ändras i spelet för en europeiskversion (PAL)... Men aja, du gör som du vill... eller gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nämen , är det ingen som vill svara, töntigt forum. lol!! du väntade i 9min....ha tålamod,...TÖNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts