alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vilken bil,mc,flugplan.båt,cykel eller annat fordon vill du testa först? Vilket tror du kommer bli det bästa fordonet i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 bmx:en för den kör man i första uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det första jag ska pröva är cykel... och det lär nog bli det första för dom flesta iom att det första uppdraget går ut på att cykla ifrån massa snubbar.... Vilket fordon som kommer bli det bästa är helt omöjligt att ens gissa sig till..... man får vänta å se helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag vill kunna åka rollerblades annars är jag också rätt nyfiken på BMX:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mc lär ju vara grymmast, en fet goldwing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) min favvo kommer nog vara monster truck tänk att köra den i staden bland alla pluttiga bilar Redigerad 25 oktober, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mc lär ju vara grymmast, en fet goldwing Goldwing är för fjollor. Man ska fixa en Ducati helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tror nog att flygplanen kommer vara roliga. men av mer markburna fordon så tror jag att jag kommer köra runt mäst på kommer vara racing mc:n och sen kommer man ju självklart vilja testa alla nya roliga fordon som bmx, lastbil och så klart den redan klassiska gräsklipparen. respekt att blocka motorvägen med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Fallskärm måste nog vara mitt favorit "fordon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 En stylad bil med nas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Först en Bmx sen (om det finns i mitt synfält) en racing hoj eller vad den heter,sen en fet jävla mosntertruvk sen hoppa en massa fallskärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 rullstol. tror den heter RSx700p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Goldwing är för fjollor. Man ska fixa en Ducati helt klart! Goldwing och Ducati är båda för fjollor!! Det ända som gäller är Harley Davidson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Men, asså nu blir jag tvungen att hitta på nåt nytt dumt svar till denna onödiga topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Goldwing och Ducati är båda för fjollor!! Det ända som gäller är Harley Davidson. Harley är väl helt okej, men ducati äger ändå tycker jag. Så jävla skönt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 BMX:en .... det verkar inte bli någon skateboard ... Men det gör ingenting ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts