patrixzz Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Jag tycker man borde lägga till mappen som heter nått med " gta3 files" i ftp servern..med alla saves som nån har klarat till 3:e banan..haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Klara det själv istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tomtefar Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Men vi frågade inte de dummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Ja håller med klara det själv då annars är man ju kass Jag önskar att dom aldrig uppfan fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 samma här jag e på tredje banan det var ju lätt till och med utan fusk..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 samma här jag e på tredje banan det var ju lätt till och med utan fusk..... Du kan ju inte säga att det är lätt.... lätt var däremot att klara ut super mario 1!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 ne ne men jag klarade det på 1 vecka eller en och en halv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 ne ne men jag klarade det på 1 vecka eller en och en halv De går ju klara ut det på några timmar om man BARA gör det man absolut behöver!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Jag klarar aldrig ut det på en timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Jag klarar aldrig ut det på en timma inte en timma, några timmar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts