United Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Eftersom det tydligen ska gå prata med fotgängare, så undrar jag om nån vet om man kan välja vad CJ ska säga till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ingen vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Typ, jag hörde att du var owner till en onödig topic hehe kidding Redigerad 25 oktober, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Typ, jag hörde att du var owner till en onödig topic Håll käften jävla tönt! Antagligen blir det väl så att man ska kunna välja vad CJ säger till folk. Det har stått i massa tidningar att det ska nån slags RPG-funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Man kan svara antingen positivt eller negativt beroende på om man trycker vänster eller höger har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Man kan svara antingen positivt eller negativt beroende på om man trycker vänster eller höger har jag för mig Det har jag med hört eller läst rättare sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Typ : Hey you Cjay your fat bastard <--- : Yes i am a fat bastard ------> Hey shut the fuck up bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Håll käften jävla tönt! Antagligen blir det väl så att man ska kunna välja vad CJ säger till folk. Det har stått i massa tidningar att det ska nån slags RPG-funktion. *Hårda ord* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Håll käften jävla tönt! Antagligen blir det väl så att man ska kunna välja vad CJ säger till folk. Det har stått i massa tidningar att det ska nån slags RPG-funktion. Du är alltid arg på dina kommentarer, du kan väl lugna ner dig lite. Det värs inte att bli arg hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Han är i puberteten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 han har mens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Han har PMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Från gamespot: Any time he's spoken to (which is often), CJ has the choice of responding by tapping left on the d-pad for a negative response and right on the d-pad for a positive response. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) ingen vet pa tal om att ingen vet så ska jag rabbla upp något någon sa förut (inte du Mobacko).. det var en snubbe som frågade "om man kunde ha hjälm på sig när man kör motorcykel". då svarade mustryckaren "är du dum eller... i USA är det ingen lag på att man måste ha hjälm och ingen bryr sig om att ha det där så varför skulle R* ta med det" vilken jävla lallare... vilken jävla pajas... villen jävla mustryckare!! Redigerad 25 oktober, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 pa tal om att ingen vet så ska jag rabbla upp något någon sa förut (inte du Mobacko).. det var en snubbe som frågade "om man kunde ha hjälm på sig när man kör motorcykel". då svarade mustryckaren "är du dum eller... i USA är det ingen lag på att man måste ha hjälm och ingen bryr sig om att ha det där så varför skulle R* ta med det" vilken jävla lallare... vilken jävla pajas... villen jävla mustryckare!! haha hoppas det inte var jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Typ, jag hörde att du var owner till en onödig topic hehe kidding Va fult att du la till "hehe, kidding", när du såg att jag blev irreterad. Stör mig bara en smula på din kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 pa tal om att ingen vet så ska jag rabbla upp något någon sa förut (inte du Mobacko).. det var en snubbe som frågade "om man kunde ha hjälm på sig när man kör motorcykel". då svarade mustryckaren "är du dum eller... i USA är det ingen lag på att man måste ha hjälm och ingen bryr sig om att ha det där så varför skulle R* ta med det" vilken jävla lallare... vilken jävla pajas... villen jävla mustryckare!! pfff.. de är visst lag om hjälm i USA... dock inte i alla stater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 pfff.. de är visst lag om hjälm i USA... dock inte i alla stater... ja precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts