okka Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Säger som Mobacko...dessutom - fatta coolt med GTA-skor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gabbe Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kan någon ge mig en URL till GTA SA Swedish Edition för 599 :- ? Kanske man köper båda två spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 helt klart den svenska versionen skulle bli så j*vla roligt att höra dialogerna på svenska skulle vila se robert gustavson som CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag köper mitt Gta san andreas för 700kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Men asså, moget att välja den svensk verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kan någon ge mig en URL till GTA SA Swedish Edition för 599 :- ? Kanske man köper båda två spelen! Men det var ju bara ett skämt , klart som korvspad att det inte kommer en Swedish Edition , föresten hur gick det med GTA Sthlm modden till VC ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts