Vice-Nasty Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Nu är det priset jag kommit på och klaga inte på prisen för det är min poll =) Vad hade du valt =) [VC och SA och GTA III är till PS2 Vote : GTA SA (599kr) Redigerad 25 oktober, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag skulle absolut inte vilja ha det på svenska, usch vote 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag skulle absolut inte vilja ha det på svenska, usch vote 1 Jo men fatta Dr.Alban när han skulle göra rösten åt CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det sista alternativet, för det va så jäkla billigt för att innehålla alla dom där sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 haha måste bara välja GTA SA Swedish Edition (599kr) Dom pratar svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 helt klart den svenska versionen skulle bli så j*vla roligt att höra dialogerna på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 skulle helst se Arne Wiese som CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 skulle helst se Arne Wiese som CJ hahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 då skulle nog GTA vara närmare komedi än action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 då skulle nog GTA vara närmare komedi än action hehe vet inte riktig Peter Stormare kanske låter bättre iallafall ingen doktor Alban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Isåfall med valbart språk. Det skulle varit kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Bara GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vote: gta sa. endast inget annat jävla skit och det ska va til pc ps 2 suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vote: GTA SA + tröja + keps + affish + skor (900kr) spelet kostar 600 spänn minnst var du än köper och får jag t-shirt, keps och skor för 300 spänn så säger jag inte nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTA:SA Swedish? Herregud.... Kanske skulle spelat det om jag hade fått pengar för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hehe vet inte riktig Peter Stormare kanske låter bättre iallafall ingen doktor Alban Nää, Mikael Persbrandt ska vara CJ. Och Sweet görs av Peter Harrysson. Sen Cesar ska vara av han som gör rösten till gammelsmurf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nää, Mikael Persbrandt ska vara CJ. Och Sweet görs av Peter Harrysson. Sen Cesar ska vara av han som gör rösten till gammelsmurf Mikael Persbrandt hur kunde jag glömma honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Svenska röster, haha! Bengt Magnusson ska vara CJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 asså ni måste skoja...finns det verkligen en svensk version!? Skulle verkligen skratta ihjäl mig om jag spelade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Swedish edition skulle jag välja om Göran person va CJ. men nu var det ett jäkligt bra pris att få ett helt klä-sett med SA loggor på, + spelet, så det får bli den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts