craiven Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 någon som vet hur man ska göra för att få militär helikoptern?? eller har en bra karta på alla gömda hidden packed eller hur de stavas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 en väldigt bra karta för paketen är http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=15&pid=4 annars kommer den vid militärbasen när du har klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Om du vill ha Hunter (millitärhelicopter) så kolla på forumet Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 http://www.gtaportal.com/?p=file&id=17737&game=gtavc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 klara keep your friends close eller plocka alla 100 hidden package så kommer den vid militärbasen... *rykte* och vid washington beach i närheten av ammunation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ja den kommer dit om du tar alla HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Klara ett uppdrag som man ska lura in två poliser i ett garage sedan så ska man till polis huset på försa ön. Då ska du ta försa gången till höger sedan har du polis kläder. Åk då till andra ön och åk till militär lägret, där finns en hunter (Man måste ha klarat hela spelet tror jag jag har inte tästat när jag hade uppdrag) Sedan är det bara att ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Klara ett uppdrag som man ska lura in två poliser i ett garage sedan så ska man till polis huset på försa ön. Då ska du ta försa gången till höger sedan har du polis kläder. Åk då till andra ön och åk till militär lägret, där finns en hunter (Man måste ha klarat hela spelet tror jag jag har inte tästat när jag hade uppdrag) Sedan är det bara att ta den! Polisklädena ligger till vänster om ingången och man måste hitta alla paketen eller klara storyn för att huntern ska spawna på militärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 en väldigt bra karta för paketen är http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=15&pid=4 annars kommer den vid militärbasen när du har klarat spelet Får tacka så mycket. Hade en map jag hitta men den här va ju f*n så mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Om du behöver hjälp med att hitta paketen kan du ladda ner den här modden som Illspirit gjort. Med den kommer du garanterat inte missa något paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 uppdraget heter "Cop land"! oh my god I´m a GTA VC NERD :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det räcker med 30 hiddenpackage för att få hunter vid militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts