busniclas Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 EN TV kanal i Los Angeles ska ägna hela tisdagen åt GTA p g a releasen där, se länk GTA TV. Det jag undrar är om någon vet hur man kan kolla på det? Jag har ingen satelitTv eller något sånt heller men det borde ju gå via nätet, frågar är bara hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det går bara via satellit och kabel TV i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 EN TV kanal i Los Angeles ska ägna hela tisdagen åt GTA p g a releasen där, se länk GTA TV. Det jag undrar är om någon vet hur man kan kolla på det? Jag har ingen satelitTv eller något sånt heller men det borde ju gå via nätet, frågar är bara hur? Gamespot eller nån annan portal kanske lägger upp sammandrag eller utdrag från sändningen på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det finns ingen möjlighet och se detta över web-tv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gamespot eller nån annan portal kanske lägger upp sammandrag eller utdrag från sändningen på onsdag. tvivlar på att dom skulle köpa licenser för att få visa från tvkanalen, dom lägger nog upp eget material istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts