Misterwhoopee Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag har frågat en gång...Och jag frågar igen... Vilken låt är bäst?? Själv tycker jag bäst om Bob Dylan`s Positively 4th Street.... Smakprov! Animals--House of Rising Sun Jan & Dean--Surf City The Trashmen--Surfin' Bird(Raggarlåt) Bob Dylan--Positively 4th Street Bob Marley--Buffalo Soldier Elvis Presley--Hound Dog Chuck Berry--Rock`n Roll Music Låtarna är inte nya jag vet...Men tycker dom är bra iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 House of the rising sun är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Elvis hound dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 (redigerad) Blev inte så många röster här... Fast det hade jag väl räknat med.... Redigerad 21 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 house of the rising sun!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 kan du inte legga upp hela raggar låten skit bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 kan du inte legga upp hela raggar låten skit bra ju Tyvärr...Jag har inte lyckats hitta hela låten någonstanns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 va synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) här e den The TrashMen - Surfin' Bird ja la upp den på min FTP Redigerad 29 november, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 House of the rising sun är grymt bra! (Kanske inte den här versionen...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hmm...Jag tycker The Animals version av House of the Rising sun är den bästa...Har hört Bob Dylans och någon okänd grupps versioner...Tyckte inget vidare om dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts