gtagamer Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur dricker man så mycket öl så att man blir full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det är bara att köpa och välja dom i equipment menyn-->use och göra det många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Bli en fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Är Fable värt att köpa? Är det lika bra som det har sagts? Hur är spelsättet, menyvalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det är värt att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Spelet är skit kul men för kort, jag köpte det i Söndags och klarade det i dag och då lekte jag runt relativt mycket. Totala speltiden var 9 timmar. 5 års utvecklings tid och vad har dom använt den till, jo att man kan på verka sin karaktärs utsende till den yttersta gränsen och sen har dom slängt ihop en liten kort story. Men helt klart är spelet värt ett köp men 600 känns som för mycket. Redigerad 26 oktober, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Spelar du bara mainmissions så klarar du spelet på ca 11h... Men utforska spelet fullt ut, riktig skojj då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tyckte det var värt det. Skoj faktisgt jag har fastnat hatar att smyga jag är ganska kass på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Okej, vad jag har förstått så är det roligt, men är värt att köpas när det bli lite billigare (vilket jag kommer att göra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 de e värkligen värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vad är de för slags spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Rollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur kommer man in i Bowerstone north? Vill verkligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 använd teleporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur kommer man in i Bowerstone north? Vill verkligen det. Klara mainmissions, så får du tillgång dit efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det var ett tag sedan jag klara hela spelet men men... Man ska vinna på Arenan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kommer Fable till PC eller är det bara Xbox om det kommer isåfall när? : det ser ut att vara ett bra Spel.. ::: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kommer Fable till PC eller är det bara Xbox om det kommer isåfall när? : det ser ut att vara ett bra Spel.. ::: Det har inte sagts något om att det ska komma till något annat än Xbox, men man vet ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Okey tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts