NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag snackar om GTA1..R* ger ut det gratis ..sj så har jag installerat de ,,äger fett!...här har du hem sidan http://ftp.fragzone.se/?file=spel/gta/GTAINSTALLER...vet att de itne hat me gta sa och göra men de är många som läser här =)..sprid denna sida...går väl inte och köpa ?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 http://ftp.fragzone.se/?file=spel/gta/GTAINSTALLER.ZIP ..menar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olagligt,vi lär no inte se dig på ett långt tag framöver. Ban till 2034 12 Mars 12:15 enligt mig. Eller en varning xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olagligt,vi lär no inte se dig på ett långt tag framöver. Ban till 2034 12 Mars 12:15 enligt mig. Eller en varning xD haha... ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 varför varingn?!:S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det finns ju gratis på Rockstars hemsida också så jag vet inte om det är olagligt? Men det är väl i alla fall en mycket onödig tråd, och framför allt då i GTA: San Andreas-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olle, ditt jävla sprätt! Versionen är ute!! DÖ!!! Fan vad jag stör mig på din sort, vad gör en moraltant av rang på ett gta-forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olagligt,vi lär no inte se dig på ett långt tag framöver. Ban till 2034 12 Mars 12:15 enligt mig. Eller en varning xD varför skulle R* göra något olagligt som bara drabbar de själv? klart att de får sprida sina egna spel via internet gratis, det vore ju som om ja skulle ta en bild av en palm och rita dit några kokosnötter på palmen och sen skicka till min kompis och sen att han polisanmäler mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTA 1 äger ju san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTA 1 äger ju san andreas o de vet du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det var ett skämt din sprätt inte ditt btw. so chill,k? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olle, ditt jävla sprätt! Versionen är ute!! DÖ!!! Fan vad jag stör mig på din sort, vad gör en moraltant av rang på ett gta-forum Få inte ett sånt ryck pga det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Olagligt,vi lär no inte se dig på ett långt tag framöver. Ban till 2034 12 Mars 12:15 enligt mig. Eller en varning xD Hade räckt med att hänvisa till ett annat forum. GTA1 är ju freeware numera så varför skulle det va olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) 1. gta har släppts gratis 2. det finns ett forum för gta1 där dett har tagits upp ett antala gånger 3. låst Redigerad 25 oktober, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts