hassen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Kommer San andreas att komma till pc?? Och när?? Redigerad 25 oktober, 2004 av hassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kommer San andreas att komma till pc?? Och när?? finns redan 110 såna här trådar! ingen vet när det kommer till pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kommer troligtvis runt maj 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kanske om ½ år men ingen vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 FÖRE SOMMAREN FFs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag räknade ut exakt datum för länge länge sen, ska se om jag kan hitta den Topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gör det du, skulle bli väldigt fascinerad om du faktiskt lyckades räkna ut det exakta releasedatumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Gör det du, skulle bli väldigt fascinerad om du faktiskt lyckades räkna ut det exakta releasedatumet Jag hittar det inte... men jag kommer ihåg att jag genom att titta på tidigare releasedatum räknade ihop någon formel som gav det exakta datumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kommer sommaren 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag läste nånstans att det skulle komma i juni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 på megagame sstår det att det kommer till Nyår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 på megagame sstår det att det kommer till Nyår! Möligt, eftersom att R* kontrakt med Sony går ut när SA släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 läste nånstans att dom snackade om andra eller tredje kvartalet alltså mellan April-september för och göra det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts