NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kommer svenska versionen se ut som de gör på alla bilder som är ute??...lika skabbit ?....usa´version ser itne så bra ut..hoppas att svenska versionen är MKT bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 För det första brukar det väl inte komma en svensk version av GTA-spelen. För det andra så ser det nog lika dant ut eftersom det är samma spel i en annan förpackning, troligen anpassad för europeiska tv-formatet. Ledsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 okey... :'( ....orka...de ser inte bra ut i alla fall...HUD osv ..och siktet när man ska skjuta non! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 okey... :'( ....orka...de ser inte bra ut i alla fall...HUD osv ..och siktet när man ska skjuta non! Jag tycker det ser skit bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men jag vet att det kommer ändrat för vi har andra regler i europa..i usa kommer de inte va blod ..och kanske censur!........säger reglerna i usa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men jag vet att det kommer ändrat för vi har andra regler i europa..i usa kommer de inte va blod ..och kanske censur!........säger reglerna i usa ... det har ju inten varit det i dom tidigare spelen (censur alltså) så varför nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kanske inte censur men usa har strängare[felstav)? LAgar i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 okey... :'( ....orka...de ser inte bra ut i alla fall...HUD osv ..och siktet när man ska skjuta non! Huden tycker jag är fräsch. Siktet kommer jag inte ihåg, men jag gillar mer den nya markören för "gå in här", gillade inte stora rosa cirkelvirvlar... Men pratar du rent grafikmässigt kommer du inte få se någon förbättring förrens PC-versionen dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men jag vet att det kommer ändrat för vi har andra regler i europa..i usa kommer de inte va blod ..och kanske censur!........säger reglerna i usa ... det är väl bara i Tyskland som dom kommer censurera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kanske inte censur men usa har strängare[felstav)? LAgar i usa Skojar du eller!? USA är nog landet som ligger längst ifrån censurering av GTA... BTW: är det någon som vet om Sverige får det Ocensurerat? Antagligen ja men vill bara få det bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 det är väl bara i Tyskland som dom kommer censurera? Germany, France, Australia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 usa har VISST strängare lagar på tv-spel !!!!!!!!!!!!!!!...om man är amreikan om man spelat gta tex..så tror man att det är på riktigt ...liksom går ut på gatan och skjuter /slår ner non:D...gäller inte allla men alla vet ju att amrikaner är speciela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja tror att det inte kommer finnas någon svensk version men en europeisk (stavning?) version... tur att det inte måste vara censurerat här... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kom på de en att jag skulle ha skrivit europa versoinen:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Tror nog Rockstar kommer att fixa så att det blir ett kilosystem i PAL-versionen (Europeiska versionen) istället för amerikanernas lbs-mätning... Syftade på styrketräningsredskapen... Redigerad 25 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kilosystem ?..vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Jag antar att han menar exakt vad som står. Att den europeiska versionen kommer att använda sig av enheten Kg (Kilogram), medans i usa använder dom lbs, pounds för vikt och ft. för längd. Men jag kan ha fel. Redigerad 25 oktober, 2004 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 aha ..men va har kilo me detta och göra?!?!?! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Klart den europeiska versionen kommer använda sig av SI-enheter och inget annat. Si-enhet Redigerad 25 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 aha ..men va har kilo me detta och göra?!?!?! :/ i spelet när man gå på gym så får man välja t.ex. hur tunga hantlarna ska vara, då vill ju vi i europa ha Kg inte Ibs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts