PETsson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hörde att det inte blir någon poststrejk... Tur för er i Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 suck, jag som percis skulle skriva det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 heahea...han skrev de 10 före dig .....du skulle vara tidigare...men hur gör man såna här frågor typ som denna "Ingen poststrejk..." osv?!?!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja du.. spelar ingen roll för mig så länge jag ska hämta det i butiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crasch Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Synd.,,,,jag skulle må så bra om det hade blivit strejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 peeewwhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts