luddee Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Nu är det 15 h, 43 min, 04 sec kvar (bara för att vara exakt ) tils San Andreas kommer ut i USA. JAg undrar om du Hultenius kommer ta emot bilder och information om spelet till GTAsajten, för jag vill gärna behålla den här härliga "väntningsstämningen".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 nåt kommer det ju att läggas in från hultan eller nån av oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Är mest orolig för att folk kommer lägga in en massa spoilers, visserligen har Hultenius skrivit den där grejen högst upp, men frågan är hur många som har sett den eller ens bryr sig... Redigerad 25 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Är mest orolig för att folk kommer lägga in en massa spoilers, visserligen har Hultenius skrivit den där grejen högst upp, men frågan är hur många som har sett den eller ens bryr sig... såg igår att det var mindre än 500 views på två av dom klistrade topicarna (bla "posta inte bilder/spoilers") vilket nog kommer leda till att en jäkla massa folk (inte bara nya) kommer posta spoilers.. edit: själv tänker ja inte komma in på gta sajten förrens jag har spelet själv.. Redigerad 25 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 såg igår att det var mindre än 500 views på två av dom klistrade topicarna (bla "posta inte bilder/spoilers") vilket nog kommer leda till att en jäkla massa folk (inte bara nya) kommer posta spoilers.. edit: själv tänker ja inte komma in på gta sajten förrens jag har spelet själv.. Jo, funderar på det också, men är ju svårt att hålla sig borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts