RavenE Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vart i San Andreas startar man? Los Santos, Las Ventura eller (den sista har jag glömt :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hehe nu e det bara 4 jobbiga dagar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jaha...så man vet alltså inte vart man startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man startar i los santos tror jag... läs på infodelen om sanandeas på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mmm...var nyss där...det stog ngt: "....rymde från Los Santos....efter fem år, är det dags för CJ att återvända till sin stad.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 flygplatsen i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (den sista har jag glömt :"> ) San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men CJ bodde i sin barndom i Los Santos.. I texten står det att dom två korupta polisenrna släpper honom i ett annat gängs rivir.. sen cycklar han till OGF gängområde och sitt barndoms område... jag tror nog det är i Los Santos man startar, och man vet inte ännu (eller gör man ) om hela kartan är tillgänglig från början... Jag tippar att man börjar i Loas Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hehe olika svar kan ni betämma er eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man börjar i LOS SANTOS punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Snart kommer jag sitta i ide med mitt ps2...kommer va okontakt bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Snart kommer jag sitta i ide med mitt ps2...kommer va okontakt bar samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag vill välja var man ska börja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 varför välja om man börjar i los santos så kan du ju bara dra till dom andra städerna.. för alla är upplåsta från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Du har rätt i att man kan åka till dom andra städerna från början, men de kommer inte vara nån större ide att göra de för direkt när du bryter "Stadsgränsen" från Los Santos (om de nu är där man börjar) så kommer man få 4 wanted stjärnor som inte kommer att kunna tas bort med pay 'n' spray eller polisbrickor. Om man kommer kunna ta bort wanted stärnorna med fusk vet jag dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 vad jag har hört så startar man i los santos för det är ju där OGF är så då börjar man väl i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts