Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Enligt Aftonbladet så ska det inte bli någon strej fy fan vad skönt säger jag Posten ingår, och SEKO. Därmed är strejkhotet mot Posten avvärjt. Avtalet ger SEKO:s medlemmar en lönehöjning i nivå med vad övriga fått i årets avtalsomgång, d v s 7.3 procent under en treårsperiod. Avtalet berör ca 25 000 medarbetare i bransch Kommunikation. Följdaktligen uteblir de tidigare beskrivna störningarna i Postens och Svensk Kassaservices verksamhet. Saxat från postens hemsida. Redigerad 25 oktober, 2004 av Hjälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Enligt Aftonbladet så ska det inte bli någon strej fy fan vad skönt säger jag Posten ingår, och SEKO. Därmed är strejkhotet mot Posten avvärjt. Avtalet ger SEKO:s medlemmar en lönehöjning i nivå med vad övriga fått i årets avtalsomgång, d v s 7.3 procent under en treårsperiod. Avtalet berör ca 25 000 medarbetare i bransch Kommunikation. Följdaktligen uteblir de tidigare beskrivna störningarna i Postens och Svensk Kassaservices verksamhet. Saxat från postens hemsida. WEIIOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 grattis alla som varit bekymrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Usch vad bra läste det precis på postens sida också Redigerad 25 oktober, 2004 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 skönt va orolig där ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 fan va gutt att man slipper oroa sig för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Låter perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 praise the lord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hahaha.. hörde det från köket imorse, och gick in för att göra topic om det , även fast jag har förhandsbokat på GAME ville jag informera mina bröder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts