Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Mindre än en dag kvar till releasen i USA... lyckliga jävlar... dem är nog i extas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Mindre än en dag kvar till releasen i USA... lyckliga jävlar... dem är nog i extas... inte riktigt, tänk på att USA: s tidsoner ligger efter oss med 6-8 timmar tror jag så det är inte över midnatt än för dom, jag vet jag tänker för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 inte riktigt, tänk på att USA: s tidsoner ligger efter oss med 6-8 timmar tror jag så det är inte över midnatt än för dom, jag vet jag tänker för mycket Hehehe Bra att vi har koll på dig fantasy Men jag såg det nyss på "gtagaming.com" Deras nedräkning där ligger på 22 timmar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hehehe Bra att vi har koll på dig fantasy Men jag såg det nyss på "gtagaming.com" Deras nedräkning där ligger på 22 timmar nu. men den går väl efter besökarens klocka på datorn har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 inte riktigt, tänk på att USA: s tidsoner ligger efter oss med 6-8 timmar tror jag så det är inte över midnatt än för dom, jag vet jag tänker för mycket 6-9 för att vara exakt, om du inte vill räkna med alaska och hawaii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts