Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag föredrar Rally och Streetrace, så jag är mycket ösäker på vart min röst hamnar. Har själv varit och kollat på rally och det var enormt underhållande. Men samtidigt så är även streetrace svintufft Men det blir nog rally... Vote: Rally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vote: Annat. Du har ju missat tractorpulling & Hillclimbing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) allt med touring-bilar (ombyggda standardvagnar) dtm, stcc, btcc, jtcc, s60challenge mf. Gillar även streetrace/blackrace som är samma sak ända skillnaden är att blackrace är lagligt. F1 var kul för några år sen när inte schumi inte var så överlägsen rally har jag aldrig gillat riktigt eftersom man kör en i taget, rallycross därimot är ganska kul att se på Redigerad 24 oktober, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 allt med touring-bilar (ombyggda standardvagnar) dtm, stcc, btcc, jtcc, s60challenge mf. Gillar även streetrace/blackrace som är samma sak ända skillnaden är att blackrace är lagligt. F1 var kul för några år sen när inte schumi inte var så överlägsen rally har jag aldrig gillat riktigt eftersom man kör en i taget, rallycross därimot är ganska kul att se på Håller med fullkomligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 streetrace.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 monster truck och folkrace men jag röstade på månstär trökkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 streetrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Förhopningsvis blivande streetracer.. röstar på streetrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Backrace är det enda jag skulle orka kolla på.. Och det är det enda jag har kollat på med så.. Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Backrace är det enda jag skulle orka kolla på.. Och det är det enda jag har kollat på med så.. Vote: Annat Vad är Backrace? Antar att du inte menar blackrace, efter som du tydligen inte röstade på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Formel 1! Whoooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Vad är Backrace? Antar att du inte menar blackrace, efter som du tydligen inte röstade på det... Jeepar som kör olika moment i branta sandbackar.. Jävligt kul att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) rally Stell: heter det backrace? hade för mig att det hette nåt med sand- *edit* stavfel till tusen. Redigerad 26 oktober, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts