Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 vet nån om inbrotten kommer vara på tid ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej det hoppas jag verkligen inte, det skulle ju förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 tror att man måste göra det mellan några klockslag, att det bara är möjligt under natten, att man typ har från 00.00-05.00 på sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Läste på en hemsida (gtagaming tror jag) att det i alla fall kommer att vara en "ljudmätare" som mäts hur klantig man är. När den är fylld vaknar folket i huset och ringer snuten. Läste på samma hemsida att inbrott kommer att fungera som "R3-missions" (taxi, ambulans osv.). Men någonting om tid har jag inte läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Läste på en hemsida (gtagaming tror jag) att det i alla fall kommer att vara en "ljudmätare" som mäts hur klantig man är. När den är fylld vaknar folket i huset och ringer snuten. Läste på samma hemsida att inbrott kommer att fungera som "R3-missions" (taxi, ambulans osv.). Men någonting om tid har jag inte läst. okej som i manhunt då ja det stämmer nog fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja, har för mig att det är en "R3-mission" om man jackar en flyttbil Låter najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress. Fan, ser verkligen framemot att få testa att göra inbrott, verkar ju kunna bli hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress. Dom var inte först i europa,dom var bara först i norden och det är skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress. Hm, jag trodde de skulle vara låsta men det gick att lockpicka samt att gå in genom fönstret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Verkar rimligt att inbrotten har en deadline i gryningen. Då har man ändå rätt många minuter på sig att rensa huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag ska göra inbrott med minigun och rocket launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Verkar rimligt att inbrotten har en deadline i gryningen. Då har man ändå rätt många minuter på sig att rensa huset. Ja, men det är ju bekräftat att man bara kan göra inbrott när det är mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 kna gå in i nästan alla hus fasen vad underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja, men det är ju bekräftat att man bara kan göra inbrott när det är mörkt. Ja, det var ju exakt det jag menade. Så fort det blir ljust lär det väl bli "mission failed". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja, det var ju exakt det jag menade. Så fort det blir ljust lär det väl bli "mission failed". Mm, men det tycker jag suger. Jag hoppas att det är så att snuten kommer på direkten då eller något i den stilen. Fan, jag hade inbrott i mitt hus mitt på ljusa dagen så nog går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag ska göra inbrott med minigun och rocket launcher hahahah din underbara psykopat lycka till med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts