jac16 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 I gamespots artikel står det att CJ kan svara på olika sätt i konversationer genom att använda D-pad.. Någon som vet vilken knapp det är på svenskA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vanliga digitala styrkorset....duhhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det kanske är den ena ratten ( eller vad man nu ska säga) jag vet inte alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vanliga digitala styrkorset....duhhh! ok... jo för resten, din mamma ringde och hon sa att du nu lämnat fjortisstadiet och ska börja gymnasiet istället.. så du kan byta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ok... jo för resten, din mamma ringde och hon sa att du nu lämnat fjortisstadiet och ska börja gymnasiet istället.. så du kan byta nu. Grinpelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Grinpelle hehe.. skoja lite bara, lille vän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vanliga digitala styrkorset....duhhh! vet att folk kommer klaga på mig å säga att jag e en tönt, men varför ska man behöva vara kaxig åt folk bara för att man vet mer? om du tycker att han e dum i huvet, tyck det men håll det för dig själv och hjälp till istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Om du uppfattade mitt första svar som otrevligt så ber jag om ursäkt. vet att folk kommer klaga på mig å säga att jag e en tönt, men varför ska man behöva vara kaxig åt folk bara för att man vet mer? om du tycker att han e dum i huvet, tyck det men håll det för dig själv och hjälp till istället Har jag sagt någonting om att han skulle vara dum i huvudet? Nej, tror inte det. Trodde bara att dem flesta kände till vad "delarna" hos handkontrollen kallas. Redigerad 24 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo, på SVENSKA! Så jävla uppenbart är det faktiskt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 den version som är ute nu är de usa´s?!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ingen version är ute nu, bara pirat. Och recensions-ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts