GTaJäGaReN Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Vilka filer ska man ta från mappen man laddade ner till GTA3 mappen? Jag hittar bara 1 fil som man måste ha. Sen é de några andra skitsaker också som jag inte vet så mycke om.... Ta inte illa upp! Jag é nybörjare på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det finns väl istallations info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Joo... Men det står 3 filer som man måste kopiera över från mappen man laddade ner till GTA3 mappen... men hittar bara 1!! Hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det är en zippfil, du måste packa upp innehållet först Använd Winzip eller något liknande program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Tack hultan, men jag har unzippat dom, men jag menar filerna som finns med. I din instruktion står det att man ska kopiera några filer till GTA3 mappen... men hittar dom ej! Ska göra ett urdrag ur infot: (3) Lägg in dessa filer i den nyaskapade mappen (GTA3\data\maps\Stunt-Park): - stunt-park.ipl - stunt-park.ide - stunt-park.col såå? Hur ska man göra? Lite svårt att förklara men... i need some help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Du har inte blandat ihop den där filen med bakupfilerna va? Fick bara en svag men tydlig känsla av det, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts