oscarw_89 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Var för ligger inte bilderna som finns i nyheterna i san andreas bild arkivet? + Video klipps delen av san andreas delen funkar inte. Inget mer att klaga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ska uppdatera den snart. Det finns mycket att fylla ut den sektionen med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 HEHE, trodde att du skulle skylla på att du var upptagen med GTAsajten5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 GTAsajten 5 är bara att glömma just nu. Har väldigt lite tid och det är mycket kvar. För någon vecka tänkte jag till och med tanken "hmm, jag kanske skulle strunta i dom andra sektionerna [förutom SA] och göra dom senare" och då har det gått för långt. GTAsajtens 5 SKA vara 98% komplett från början. Som sagt har jag väldigt lite tid. Som t.ex. idag, kom hem 22:00 från universitetet, hinner inte med så mycket mer än de dagliga rutinerna på GTAsajten. Får hoppas att jag får mer tid imorgon så jag kan fixa till lite iaf... får börja med snabbmat också så jag kan spara så mycket tid som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Får hoppas att jag får mer tid imorgon så jag kan fixa till lite iaf... får börja med snabbmat också så jag kan spara så mycket tid som möjligt Men då måste du ju börja träna också, annars blir du smällfet. Så det sparar ju ingen tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 GTAsajten 5 är bara att glömma just nu. Har väldigt lite tid och det är mycket kvar. För någon vecka tänkte jag till och med tanken "hmm, jag kanske skulle strunta i dom andra sektionerna [förutom SA] och göra dom senare" och då har det gått för långt. GTAsajtens 5 SKA vara 98% komplett från början. Som sagt har jag väldigt lite tid. Som t.ex. idag, kom hem 22:00 från universitetet, hinner inte med så mycket mer än de dagliga rutinerna på GTAsajten. Får hoppas att jag får mer tid imorgon så jag kan fixa till lite iaf... får börja med snabbmat också så jag kan spara så mycket tid som möjligt Du kanske ska be om hjälp av nåogn du litar på att sköta de dagliga rutinerna... så att du kan fokusera på v.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Du kanske ska be om hjälp av nåogn du litar på att sköta de dagliga rutinerna... så att du kan fokusera på v.5? Skulle behövas nu när Blakke har smitit från sin post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Skulle behövas nu när Blakke har smitit från sin post ja det hade varit en bra idé, han kanske kan rycka in tillfälligt? Hultan du kan väl fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts