The_KeeperBoy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Är det någon som vet något om kontrollerna....har hört att kontrollerna i bilarna ska vara omgjorda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Är det någon som vet något om kontrollerna....har hört att kontrollerna i bilarna ska vara omgjorda L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger men ärligt talat så är det bara dom med kopian som vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger men ärligt talat så är det bara dom med kopian som vet... aa dska visst stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hehehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 HAHAHAHAHH FANTASY Det kommer antagligen vara samma vad jag tror men om det inte är det så går man in i OPTIONS och ändrar till CLASSICAL(stavning) Allttså klassiska som i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger men ärligt talat så är det bara dom med kopian som vet... Jag hörde också att de skulle bli sånna kontroller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger men ärligt talat så är det bara dom med kopian som vet... Nja, det var väl R3 man svände höger med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag som la upp den finaste bilden! den bilden var från manualen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 fantasy...nice bild :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 L4 = gasa triangel = svänga vänster X = svänga höger men ärligt talat så är det bara dom med kopian som vet... nice bild NastyCrew, du är 11 du ska inte tänka på sånt snusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 lite kontroller!: Inne i ett fordon så är kontrollerna: Triangel: in/ut ur fordon Rund: bil vapen/lustgas för att man ska kunna använda lustgasen måste man hålla in rund och L1 X: gasa Frykant: bromsa/baka L2: titta åt vänster L1: bil vapen/lustgas för att man ska kunna använda lustgasen måste man hålla in L1och rund R2: titta åt höger R1: handbroms Titta bakåt: R2 + L2 Vänster analog: styrning/ kamera Pil upp: byta radio kanal Pil ner: byta radio kanal Pil höger: ”trip skip” L3: tuta Select: Kamera vinklar Start: pausmeny R3: ”sub-mission” (kanske inbrott?!) Höger analog: ”turret Control” , manuell kamera , ändra ”cintematic” kamera Jag uppdaterar senare! Efter att San Andreas har kommit ut för att nu ska jag bort! Till jämtland och där finns ingen dator! see ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man skuter på Cirkel o snor bilar på trekant, stod det i Player1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskar87 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kommer man inte kunna styra bilarna med pilknapparna? Som man kan i GTA 3 och Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hoppas iaf man kan bläddra fram å tillbaka mellan radiostationerna , så jävla jobbigt i VC 8iaf pc versionen) när man bläddrar fram fort, sen råkar missa stationen man vill lyssna på å är tvungen att bläddra igenom alla igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kommer man inte kunna styra bilarna med pilknapparna? Som man kan i GTA 3 och Vice City? Enligt vad jag har förstått, kan man svänga höger och vänster, inte upp och ner... Eller har jag fel? Rätta mig i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Enligt vad jag har förstått, kan man svänga höger och vänster, inte upp och ner... Eller har jag fel? Rätta mig i så fall... Smart sagt. Men det verkar som att man ska använda vänster spak att gå/springa med eftersom man ska använda -> och <- för att tala med fotgängare. Så nu måste man vänja sig med att styra med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är ju skönare att röra med styrspaken mer känsla liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 bara 4 dar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kommer man inte kunna styra bilarna med pilknapparna? Som man kan i GTA 3 och Vice City? ingen har sagt att man inte kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts