GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag tänkte att man kunde starta nån sorts FAQ i VC forumet eftersom det svämmar över med posts och oftast om samma sak som det redan finns 5 trådar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det är väl bara att sätta igång... Jag har tyvärr inte spelat VC så mycket så jag kan nästan ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det är väl bara att sätta igång... Jag har tyvärr inte spelat VC så mycket så jag kan nästan ingenting... Jag har aldrig spelat VC....men många i VC forumet har. I en FAQ ska ju många va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag har funderat på det där men har ej haft tid... det är mycket på gång nu för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har funderat på det där men har ej haft tid... det är mycket på gång nu för min del... Men enligt min mening är en FAQ samansatt av många personer. Någon postar en post som heter VC FAQ och skriver t.ex: F:Var finns Hunter S: Den finna där och sen postar en annan en liknande post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Ja jag har startat en FAQ men det va tydlingen ingen som ville hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts