rirre Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Kommer man att kunna växla manuellt eller är det som förut? Bilarna kanske kan bli smutsiga (se bild) (Men det kanske bara var jag som inte visste det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Antagligen kommer man inte kunna växla. Dels för att det inte vore GTA, och dels för att det inte finns några knappar över. Och ja, bara du som inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Dom kan rosta oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Men grattis @ att bilarna blir smutsiga . Det kommer väll vara som vanligt men man vet aldrig med R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) men det där med att bilarna kan bli smutsiga bekräftades ju typ innan jesus föddes Redigerad 24 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 men det där med att bilarna kan bli smutsiga bekräftades ju typ innan jesus föddes han kanske inte har varit inne här så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rirre Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jodå, jag är här ganska mycket men har inte skrivigt nått inlägg. Det finns bara en bortförklaring...... -Det är ju så mycket nytt som man måste hålla reda på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jodå, jag är här ganska mycket men har inte skrivigt nått inlägg. Det finns bara en bortförklaring...... -Det är ju så mycket nytt som man måste hålla reda på.... det har du rätt i, det är inte så lätt att komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det räcker också med att en person påpekar att det redan är känt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 han kanske inte har varit inne här så mycket? Jesus? Nä tror faktiskt inte han har internet ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jesus? Nä tror faktiskt inte han har internet ens. jag tror Gud har 666 Gbit uppkoppling, rakt till telefonjacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts