Jump to content

Spelglädjen...

Deluxo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag vet inte varför jag oroar mig över att GTA: SA ska bli dåligt/tråkigt.

Men om man tänker efter. När GTA: VC släpptes läste man ju också jättemycket om det. Och det är ändå enligt mig ett av världens bästa spel.

Nu när GTA: SA släpps finns det ju så många nya features att det inte kan bli dåligt/tråkigt.

Nä, jag tänker nog ändå kolla vad spelet får för betyg av dem större spel-siterna innan jag skälv har fått det. Man motiveras att spela ett spel som för högt betyg!

OPM 2 gav det 5/5 och "Månadens Spel"...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Försök att hålla er till ämnet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte varför jag oroar mig över att GTA: SA ska bli dåligt/tråkigt.

Men om man tänker efter. När GTA: VC släpptes läste man ju också jättemycket om det. Och det är ändå enligt mig ett av världens bästa spel.

Nu när GTA: SA släpps finns det ju så många nya features att det inte kan bli dåligt/tråkigt.

Nä, jag tänker nog ändå kolla vad spelet får för betyg av dem större spel-siterna innan jag skälv har fått det. Man motiveras att spela ett spel som för högt betyg!

OPM 2 gav det 5/5 och "Månadens Spel"...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Försök att hålla er till ämnet!

inget att oroa dig för.. det kommer bli bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor