Deluxo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Kommer du kolla vad GTA: SA får för betyg av spel-siter, spel-tidningar innan du själv har testat det? 1. Ja, man är ju nyfiken! 2. Nej, spelglädjen förstörs då. 3. Nej, jag vill ta reda på ALLT själv. 4. Jag bryr mig inte, GTA: SA kan inte bli dåligt! ----------------------------------------------------------------------------------------------- Vad tror ni? Kan GTA: SA bli tråkigt/dåligt? Finns det ingen risk att spelglädjen förstörs om man nästan exakt vet hur GTA: SA är innan man själv har testat det? *EDIT* Kunde av någon anledning inte skapa en Undersökning om denna fråga. Vi får klara oss så här istället! Redigerad 24 oktober, 2004 av Deluxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 vote: 1... klart man kollar.... vill veta allt å lite till innan ja köper ett spel... förstör inte det minsta av spelglädjen enligt mig.... tvärtom.... ja blir bara mer sugen att spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag kommer sluta att läsa på nätet när SA släpps i USA för jag vill ta reda på det mesta själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag kommer sluta att läsa på nätet när SA släpps i USA för jag vill ta reda på det mesta själv... samma här ska sova tills torsdag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag är rädd att de kommer suga efter att ha sett manualen. Jag vill inte säga nånting men om jag säger så här, styrningen av bilarna kommer SUGA FETT. Jag kommer ledsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag kommer ledsna. Schizofren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag är rädd att de kommer suga efter att ha sett manualen. Jag vill inte säga nånting men om jag säger så här, styrningen av bilarna kommer SUGA FETT. Jag kommer ledsna. köp det inte dåå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vi pratade om vad som kan göra att spelglädjen försvinner, och jag skrev vad jag trodde. För helvete, måste ni kommentera varenda jävla post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag ska te min morfar ute i ingenstan imoorn och stannar te på torsdag kväll så jag vill inte, kan inte,ska inte läsa det minsta om SA förä n jag har spelat det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag kommer sluta att läsa på nätet när SA släpps i USA för jag vill ta reda på det mesta själv... Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Lugn Simon UME Körglädijen är 10 gånger bättre genom typ 10 stycken som har Piratkopian men tyvärr så har sidan lagt ner där fanns bara ett klipp på 4 min när han kör genom los santos och JAG KAN SE att det verkar vara bättre en VC alla dom 10 som hade tillverkat sidan sa att spelet var det bästa spelet dom hade spelat. Och nu om du tycker det kommer suga så behöver du inte köpa det men du lär bli besviken för tänk sen så härlig Körglädjen blir när man har gått på lite drivingschool OSV DET KOMMER BLI ASGRYMM SPELGLÄDJE! FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 29:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Blir bara mer sugen när jag ser mer film klipp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Lugn Simon UME Körglädijen är 10 gånger bättre genom typ 10 stycken som har Piratkopian men tyvärr så har sidan lagt ner där fanns bara ett klipp på 4 min när han kör genom los santos och JAG KAN SE att det verkar vara bättre en VC alla dom 10 som hade tillverkat sidan sa att spelet var det bästa spelet dom hade spelat. Och nu om du tycker det kommer suga så behöver du inte köpa det men du lär bli besviken för tänk sen så härlig Körglädjen blir när man har gått på lite drivingschool OSV DET KOMMER BLI ASGRYMM SPELGLÄDJE! FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 29:de De stog i manualen att man styrde med de jag inte kan styra med, jag vill inte avslöja de. Jag hoppas att de går att ändra styrningen. De är de ENDA som kan sabba spelet, fas man lär väl sig efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 OK simon jag vet vad du menar och det bryr jag mig inte om för du vet att man kan gå inn i OPTIONS och ändra styrningen till TYP: Classic (stavning?) Så du kan vara lugn Hur har du läst Manualen Du menar att man styr med spakarna? Man kunde ändra i VC att man kunde ändra till styrning med spak! SÅ TAT LUGNT DET KOMMER BLI DET BÄSTA SPEL SOM FINNS OCH HAR FUNNITS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag är rädd för att jag redan vet för mycket om spelet så att jag kommer bli less på det rätt så fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 De är bara de att de finns andra funktioner på d-paden. De är de som gör mig orolig att de kanske inte går att ändra. Men man får väl hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 MMM håller med nu när man vet rätt mycket om det finns risken att man trötnat på det rätt snabbt och speciellt om man bara kan vara i en stad i början och inte åka i hela området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 OK det kanske du har rätt i men jag tror man kan ändra till Clssic eller något för det skulle nog bli lite kritik av det om nu rockstar gör kontrollerna dåliga? Och ni kom väl ihåg i DRIV3R där svängde man dåligare på Pilarna Iallafall för mig så jag var tvungen att lära mig med spaken och det tog kanske 20 min sen var man ju proffs Så det blir inget beskymmer Rockaway du vet väl att piratkopian har läckts dom som gör hemsidor om spelet som har det avslöjar ju allt R* inte har avslöjat och det finn säkert minst 1000 överaskningar kvar eller iallafall 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 så j*vla dåligt om man styr med d-paden, blir ju nästan som att styra med dator :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 MMM håller med nu när man vet rätt mycket om det finns risken att man trötnat på det rätt snabbt och speciellt om man bara kan vara i en stad i början och inte åka i hela området Man ska kunna åka till dom andra städerna men då får man FLERA "stjärnor". Alltså en hög wanted level. De står i svaren på frågorna som finns på gtasajten.com och i nåt topic här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts