kariya Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Redan? Den tidningen har jag haft ett tag. Och sen finns dom första bilderna på spelet med! Ja det har jag med men så tänkte jag på denna topicen. Om du nu tycker att jag kommer sent med att skriva det kunde väl du ha gjort istället Pipet: du menar Parlov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja det har jag med men så tänkte jag på denna topicen. Om du nu tycker att jag kommer sent med att skriva det kunde väl du ha gjort istället Pipet: du menar Parlov? Pavlov heter den om man vill vara petig. Ni som lirar CoD vilka servrar brukar ni spela på? Till CoD UO fanns det ju Swe-Force och DDT:s servrar, men till CoD finns det inte så många roliga som man kan hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jo den var den banan men ja har inte spelet men jag laddade ner det av en kompis då ja va på ett lan sen efter lanet var det nåt fel på datorn så vi måsta ta bort allt (då menar jag presis allt) som fanns på datorn sen dess har jag inte spelat det men ska saffa cod i en "snar" framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Pavlov heter den om man vill vara petig. Ni som lirar CoD vilka servrar brukar ni spela på? Till CoD UO fanns det ju Swe-Force och DDT:s servrar, men till CoD finns det inte så många roliga som man kan hänga på. Jag har ett gammalt modem så pingen är ganska hög Men det går väl an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Är det någon som spelar CoD UO mp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Funderar på att börja köra CoD på MP Men har bara vanliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Är det någon som spelar CoD UO mp? Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag! Jag har addat dig på msn Hinner tyvärr inte spela ikväll för jag har prov och mycket läxa tills imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Sorry att jag drar upp, men jag behöver hjälp! Tänkte spela om COD, inte UO. Har ju glömt alla banor och sånt. Vad ska man göra på uppdraget där man ska förtöra 3 nukeclears. Man är Evans. Jag behöver hjälp när man ska gå till berget där de är samling presic när man sprängt nukeclearsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 COD RÅÄGER!! Ryssarnas uppdrag är roligast Online e de åxå grymt kul. älskar kar98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 På mp så äger arnhem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) COD RÅÄGER!! Ryssarnas uppdrag är roligast Online e de åxå grymt kul. älskar kar98 So damn Håller med till 100%! ! Vad lirar ni med för grafikinställningar? Lirar med dedära efter high typ extra eller något kommer inte ihåg. Fast på Call Of Duty united offensive lirar jag med high, laggar häst annars på maps med fordon... Någon annan som tycker att de borde finnas flygplan i multiplayer läget? Vore ju skönt att flyga lite och bomba . (Harbor och railyard äger) Edit: lol, märkte inte att w0rd hade blivit Håller med till 100% så de blev lite skumt, skulle stå: So damn w0rd... Aja Redigerad 12 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Kan inte någon hjälpa mig då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag trycker på Refresh i multiplayer står det bara hela tiden "waiting for response from master server". Har varit så i kanske 11 timmar nu... Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag trycker på Refresh i multiplayer står det bara hela tiden "waiting for response from master server". Har varit så i kanske 11 timmar nu... Vad ska jag göra? Likadant för mig fast jag har bara försökt i 20 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hmm lustigt. Det har hänt mig någon gång fast då ahr det bara varit så i 2 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Woho de funkar igen!!! Men de tog en jä'la tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Woho de funkar igen!!! Men de tog en jä'la tid När sak du skaffa UO? Du måste skaffa det snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 När sak du skaffa UO? Du måste skaffa det snarast! När jag har pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 När jag har pengar.... Ja men börja jobba eller något!! Och inte den smiliesen, du vet vad jag har sakt om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts