Maxz Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Den där man ska försvara det där feta huset som ryss är inte helt enkelt heller :/ Maxz: Om det nu kommer vara WWII, det har dom väl inte nämnt? Mycket möjligt att det blir något annat än WWII men vad skulle det vara? Antingen som Desert Combat alltså Irak-kriget eller Vietnam... eller något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Mycket möjligt att det blir något annat än WWII men vad skulle det vara? Första Världskriget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) För er som inte visste har "CoD finest hour" släppts på Ps2, x-box och GC tror jag också Skulle tro jag får det i julklapp Redigerad 6 december, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Call of Duty är ett jädrigt bra spel. Synd bara att man tröttnar rätt snabbt. Jag spelade till Pavlovs hus. Det är omöjligt att överleva scenen där det kommer femtioelva miljoner soldater och stormar huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Call of Duty är ett jädrigt bra spel. Synd bara att man tröttnar rätt snabbt. Jag spelade till Pavlovs hus. Det är omöjligt att överleva scenen där det kommer femtioelva miljoner soldater och stormar huset! Det nya? Single player uppdragen är väldigt få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ni som tyckte att SP-delen i CoD var bra. Vad tänker ni med? Kort så in i helvete... Och jag har klarat på näst svåraste nivån, sen tröttnade jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 är CoD roligt på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ni som tyckte att SP-delen i CoD var bra. Vad tänker ni med? Kort så in i helvete... Och jag har klarat på näst svåraste nivån, sen tröttnade jag... Håller med, Cod är ett utav dom linjäraste spelen i världshistorien. Om man gick utanför sin planerade "gång" så var man snajpad eller sprängdes av en mina. Add3 : Jo, det är j*vligt soft på nätet. Det är typ det ända jag lirar nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 är CoD roligt på internet? Det är grymt kul på nätet iaf United Offensive jag har inte spelat vanliga CoD på nätet på ett bra tag. Fast det är original banorna från CoD som är roligast som exempelvis Harbor Railyard Carentan o Brecourt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ni som tyckte att SP-delen i CoD var bra. Vad tänker ni med? Kort så in i helvete... Och jag har klarat på näst svåraste nivån, sen tröttnade jag... Jag tänker på grafiken, hur verkligt de var och är Och jag är nog inte ensam om det, blev ju utsed till "game of the year 2003". Visst är det inte många single player uppdrag, men när man spelar dom uppdragen känner man en sån skön spel känsla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tänker på grafiken, hur verkligt de var och är Och jag är nog inte ensam om det, blev ju utsed till "game of the year 2003". Visst är det inte många single player uppdrag, men när man spelar dom uppdragen känner man en sån skön spel känsla.... Nej, inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag älskade CoD, men blev faktiskt lite besviken på United Offensive. I stort sett samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag älskade CoD, men blev faktiskt lite besviken på United Offensive. I stort sett samma sak... UO sög ju. Ibland kunde man se hur soldaterna "Spawnade" ur himlen sen landade och började skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag älskade CoD, men blev faktiskt lite besviken på United Offensive. I stort sett samma sak... UO höll nästan samma klass som orginalet bara att det fattade något riktigt stort. I CoD så avr stalingrad något stort enligt mig BTW: Det är roligare att vara ryss en amrikanare, elelr vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Call of duty MP är kul spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag drar upp denna tråden Call of Duty 2 är bekräftat! Det kommer komma ut 2006 någon gång. För er som inte har läst PCgamer kommer här lite fakta... NYPACKNING Du kommer att få se många nya vapen i uppföljaren eftersom spelet inte längre fokuserar sig så mycket på fallskärmsjägare. De gamla vapnen återvänder men arsenalen nyggs på med bland annat Webley Mark 6, Tokarev TT-30, Gewehr 43, SVT-40 och M1 Carbine. Allt som allt ska det finnas mer än 15 nya skjutjärn att prova på, vilket lär räcka för att spelet ska kännas nytt i det avseendet. KRIGETS TONER Andra världskriget har fått en särsklid musikalisk stil som vi numera återfinner i varje spel som behandlar den perioden. Det är svårt att lyssna på musik från Call of Duty och Medal of Honor utan att tänka på John Williams och Michael Kamen. Grunderna lades tidigt i "Saving Private Ryan" och senare i den utmärkta serien "Band of Brothers". Starka blåsinstrument, svepande stråkar och militärtrummor gör mycket för att höja stämningen. Musiken från Call of Duty var stark i Actionsekvenserna men betydligt svagare när det gäller minnesvärda teman. Förhoppningsvis kan uppföljaren hitta en bättre balans. LITE Jämförelse Det första spelet är utan tvekan en grafisk skönhet, särskilt med tanke på att det är en gammal spelmotor som har pressat till bristningsgränsen. I jämförelse med uppföljaren märks det dock att utvecklarna gjorde rätt när det satsade på ny teknik. Allt som har skrivits här kommer från PCgamer Mrs 2005 Och man ska tydligen kunna kriga i Nordafrika också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Redan? Den tidningen har jag haft ett tag. Och sen finns dom första bilderna på spelet med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Redan? Den tidningen har jag haft ett tag. Och sen finns dom första bilderna på spelet med! Om det är samma bilder vet jag ej men här finns några bilder: http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=8598 För övrigt så tycker jag att det är grymmt roligt i mp delen, sp delan var som sagt lite kort! Men jag blev lite besviken på cod uo, tycker inte det är någon känsla i spelet! Jag frågade i callofduty.se`s forum också men är det så för någon anna också att på vissa vapen så ser det ut som om strecken längst ut rör på sig!?(Hmm ingen fattade säkert men sånt är livet) Redigerad 16 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag lirade vanliga CoD tills UO kom men efter några månader gick jag tillbaka till originalet. Är mycket skönare känsla i CoD än i Cod UO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det roligaste som finns är att spela cod lan äger sten hårt tycker jag, i allafall på en bana med 2,3 hus på där man kan jömma sig å ha sniper krig det var mycke snö på den banan å man kunde vara ryssland om ja hadde rett,å vara på taket på ena huset, husen var mycket förstörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts