Jump to content

Call of Duty

kariya
 Share

Recommended Posts

Call of Duty blev "game of the year" 2003 :ermm:

Spelet som utspelar sig mitt under andra världskriget..

Och inte för så länge sedan släpptes Expanision spelet Call of Duty: United Offensive :teehee:

Har ni spelet?

Vad tycker ni om spelet?

Vad fattas?

Själv tycker jag att det håller ungefär samma still som CoD, kanske lite sämre. Det finns en del detaljer som inte fanns i CoD, som blandannat uppdrag med flygplan ;)

I CoD var det lite bättre strider, nu blir det lite mer "enmansstrider".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

i CoD borde man få strida som tysk soldat och så glömde de en viktig sak:

Omaha Beach

Spelet är gjort i england (tror jag det var) så jag tror nog inte dom skulle göra något sånt :teehee:

EDIT: Omaha Beach glömde de ja, men du måste hålla med om att de ser så jävla grymt ut i stalingrad när man är där :ermm:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte kört klart singelplayer-delen väntar o köra tills jag får ny dator (Måndag V. 45 ) Multiplay är skojjigt fast det är mest de gamla banorna som är roliga!

Någon som ska köpa CoD 2? Om det nu kommer dvs

EDIT: Det där med att man inte kan vara tysk, har läst att det var några som höll på eller var klara med en mod till original CoD där man skulle spela som tysk!

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade det på svåraste första gången jag spealde det. Tar man det lite lungt går det ganska lätt. Men nya expansion värkar vara lite fööör "i´m going to kill ya all" aktig. Det handlar inte längre om att hålla ihop och överleva utan man själv ska snipa, "covra" med machinegun och spränga tanks under en strid. Har iof bara spelat demon:/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade det på svåraste första gången jag spealde det. Tar man det lite lungt går det ganska lätt. Men nya expansion värkar vara lite fööör "i´m going to kill ya all" aktig. Det handlar inte längre om att hålla ihop och överleva utan man själv ska snipa, "covra" med machinegun och spränga tanks under en strid. Har iof bara spelat demon:/

Spelade första uppdraget på det hos en kompis. Det vill jag säga att intensivare spel får man leta efter. Först skjutsades man i jeep genom skogar täta av fiender. Sen ut på ett slafält ska man medans kulorna viner ta sig till rätt grop. Sen vidare för att ta en stor maskingevärspryl och skjuta ner flera på annat håll. Sen dog jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, stalingrad är min bästa bana. Det är så jävla grymt och verkligt.

lol man står i kö för att få ett vapen o sedan springer man in i striden :angry:

Jupp, och om man försöker rymma står en vakt och skjuter på en ;)

Det är så jävla grymt på båten när man ska till stalingrad, bomber kommer flygande mot alla dessa små båtar med dom där söta små soldaterna i :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor