kariya Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Call of Duty blev "game of the year" 2003 Spelet som utspelar sig mitt under andra världskriget.. Och inte för så länge sedan släpptes Expanision spelet Call of Duty: United Offensive Har ni spelet? Vad tycker ni om spelet? Vad fattas? Själv tycker jag att det håller ungefär samma still som CoD, kanske lite sämre. Det finns en del detaljer som inte fanns i CoD, som blandannat uppdrag med flygplan I CoD var det lite bättre strider, nu blir det lite mer "enmansstrider". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) i CoD borde man få strida som tysk soldat och så glömde de en viktig sak: Omaha Beach Redigerad 24 oktober, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) i CoD borde man få strida som tysk soldat och så glömde de en viktig sak: Omaha Beach Spelet är gjort i england (tror jag det var) så jag tror nog inte dom skulle göra något sånt EDIT: Omaha Beach glömde de ja, men du måste hålla med om att de ser så jävla grymt ut i stalingrad när man är där Redigerad 24 oktober, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 EDIT: Omaha Beach glömde de ja Glömde och glömde, lovade utvecklarna att spelet skulle täcka alla strider i Andra Världskriget? Omaha hade ju nyligen vart i "föregångaren" MoHAA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Har inte kört klart singelplayer-delen väntar o köra tills jag får ny dator (Måndag V. 45 ) Multiplay är skojjigt fast det är mest de gamla banorna som är roliga! Någon som ska köpa CoD 2? Om det nu kommer dvs EDIT: Det där med att man inte kan vara tysk, har läst att det var några som höll på eller var klara med en mod till original CoD där man skulle spela som tysk! Redigerad 24 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) men du måste hålla med om att de ser så jävla grymt ut i stalingrad när man är där ja, stalingrad är min bästa bana. Det är så jävla grymt och verkligt. lol man står i kö för att få ett vapen o sedan springer man in i striden Redigerad 24 oktober, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Call of Duty är underbart, har klarat det två gånger på näst högsta svårihetsgraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 mjo jag tycker att det är riktigt bra faktiskt.. klarat ut det 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 CoD har riktigt bra singel kampanj.. multiplayer väljer jag hellre BF1942.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 singelplayer är skit grym till cod. Men tycker det är för lätt att klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Klarade det på svåraste första gången jag spealde det. Tar man det lite lungt går det ganska lätt. Men nya expansion värkar vara lite fööör "i´m going to kill ya all" aktig. Det handlar inte längre om att hålla ihop och överleva utan man själv ska snipa, "covra" med machinegun och spränga tanks under en strid. Har iof bara spelat demon:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Klarade det på svåraste första gången jag spealde det. Tar man det lite lungt går det ganska lätt. Men nya expansion värkar vara lite fööör "i´m going to kill ya all" aktig. Det handlar inte längre om att hålla ihop och överleva utan man själv ska snipa, "covra" med machinegun och spränga tanks under en strid. Har iof bara spelat demon:/ Spelade första uppdraget på det hos en kompis. Det vill jag säga att intensivare spel får man leta efter. Först skjutsades man i jeep genom skogar täta av fiender. Sen ut på ett slafält ska man medans kulorna viner ta sig till rätt grop. Sen vidare för att ta en stor maskingevärspryl och skjuta ner flera på annat håll. Sen dog jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 singelplayer är skit grym till cod. Men tycker det är för lätt att klara... Ja, eftersom du kör på lättaste för att du inte vågar få en utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja, eftersom du kör på lättaste för att du inte vågar få en utmaning. På Originalet klarade jag, på högsta svårigheten, ända tills engelsmännen skulle försvara bron mot pansarvagnar i alla riktningar. Där körde jag fast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja, stalingrad är min bästa bana. Det är så jävla grymt och verkligt. lol man står i kö för att få ett vapen o sedan springer man in i striden Jupp, och om man försöker rymma står en vakt och skjuter på en Det är så jävla grymt på båten när man ska till stalingrad, bomber kommer flygande mot alla dessa små båtar med dom där söta små soldaterna i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Call of Duty är skitgrymt, likaså expansionen! Visste ni föresten att Call of Duty 2 är under utveckling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 På Originalet klarade jag, på högsta svårigheten, ända tills engelsmännen skulle försvara bron mot pansarvagnar i alla riktningar. Där körde jag fast... Haha, då är vi 2.. Den banan är dampig på svåraste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Call of Duty är skitgrymt, likaså expansionen! Visste ni föresten att Call of Duty 2 är under utveckling? Ja det vet jag! Men vilka slag under WWII kommer vara med i det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Haha, då är vi 2.. Den banan är dampig på svåraste.. Den där man ska försvara det där feta huset som ryss är inte helt enkelt heller :/ Maxz: Om det nu kommer vara WWII, det har dom väl inte nämnt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Klarade United offensive igår på de lättaste, ska börja med de näst lättaste nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts