Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Med Photoshop kan man ju göra "3D transform".. Nu undrar jag om man med den på nåt sätt kan göra såna där 3D bilder med det? Asså sånna som man typ kollar på ett speccieltt sätt och så kommer de fram en 3D bild. Hur fungerar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Då behöver du två kopior av samma bild i olika vinklar och sedan lägga ihop dom på ett visst sätt. Jag vet inte hur men det finns speciella program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Var kan man hitta dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Kolla in 3D-topicen vetja http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=11137&st=0 Redigerad 24 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Men inga av de programmen kan man väl göra sånna 3d bilder med, eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vet inte har aldrig gjort 3D-bilder men kan man inte göra det med 4D programmet eller va d hette som några i 3D-topicen har andvänt på deras bilder som d har skickat in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vet inte har aldrig gjort 3D-bilder men kan man inte göra det med 4D programmet eller va d hette som några i 3D-topicen har andvänt på deras bilder som d har skickat in! Tror inte att han menar såna bilder utan sånna man har speciella glasögon för att kolla på. Men jag är inte säker. Vet inte vart man får tag på de programen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nejjj... Jag menar sånna som man kollar på ett specciellt sätt med ögonen, typ i kors, o får fram en bild Kolla min länk längre upp, så förstår du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vilken länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 öhm... Oj... trodde jag lagt in en Jo en sån här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts