Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Antingen så kan PS2:an läsa skvorna, eller så kan den det inte. Skillnaderna mellan de nya och de gamla maskinerna är minimala och har inget att göra med spelprestandan. Sluta med de här mesiga trådarna. Om ditt PS2 kan köra Vice eller vilket annat spel också för den delen, så kan det köra San Andreas. Aight? EB okej tror på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hörni grabbar om de nu är så att de laggar vilket jag inte tror de gör men iallafall så vad kan man göra åt de förutom att köpa en ny ? Lämna in den på service. Men det ska inte behövas, jag har typ 20(!!) spel till PS2 och jag spelar i stort sett varje dag och det laggar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja kollade nyss och såg att jag hade något med xxx-59xxxxxx så jag har alltså den nya versionen fast jag köpte den för ungefär 2 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja kollade nyss och såg att jag hade något med xxx-59xxxxxx så jag har alltså den nya versionen fast jag köpte den för ungefär 2 år sen det finns många fler än 2 versioner, tror det är 12 olka eller nåt... plus den nya som släpps 1 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Behöver inte ens kika på baksidan, antagligen så kan väl min PS2 vara med i Antikrundan eftersom jag köpte den jan 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) har V11 på min kollade på serienummret på denna sidan svaret på din fråga är 12 versioner med den nya som kommer 1 November Fantasy PS 2 Serienummer Redigerad 25 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 lol, jag har ett v1, v2 eller v3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts