Esekiel Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur får man reda på om han har om man har "gammla" eller nya ps2an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Man kommer ihåg när man köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 MEN SLUTA! Asså det är bara skit snack.. du behöver inte oroa dig.. Det kmr funka vad du än har för Ps2a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 man kollar nummret där bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 MEN SLUTA! Asså det är bara skit snack.. du behöver inte oroa dig.. Det kmr funka vad du än har för Ps2a! jag hoppas på de med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Om du undrar det pga du inte tror att en äldre PS2:a inte skall klara av spelet så kan jag säga att du inte behöver oroa dig. Bara om lasern är sliten och maskinen har svårt att läsa skivor ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 man kollar nummret där bak om de är nytt är de vilket nummer? om de är gammalt är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Om du undrar det pga du inte tror att en äldre PS2:a inte skall klara av spelet så kan jag säga att du inte behöver oroa dig. Bara om lasern är sliten och maskinen har svårt att läsa skivor ordentligt. nej så är den inte jag lämnade in den förra året tror jag det var och då var det så sen fick jag ut en sprillans Redigerad 24 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Rockstar skulle aldrig sita och göra ett spel som inte funkar på ps2. jag tror inte sony skulle acceptera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Rockstar skulle aldrig sita och göra ett spel som inte funkar på ps2. jag tror inte sony skulle acceptera det hoppas på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 gammal börjar på 3, sen en massa 0-or och sen en siffra nya börjar på 5, sen en massa 0-or sen en siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Äsh, jag trodde fortsättningen på trådens namn var "hur får man reda på om han har........ Herpes!?" Vilken besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 http://www.mod-chip.com/ps2version.htm kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) gammal börjar på 3, sen en massa 0-or och sen en siffra nya börjar på 5, sen en massa 0-or sen en siffra SCPH-39004 är min vilket betyder? gammal då? Redigerad 25 oktober, 2004 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 På mitt ps2 står det SCPH-39004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Man kommer ihåg när man köpte det. HAHA edit: på min står det femtusen-nånting, alltså den senaste. Redigerad 25 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 SCPH-39000 är min vilket betyder? gammal då? ja, jag skrev lite fel, orkade inte kola, men mindes någorlunda, alla som börjar på 3 är den tidiga versionen, den på 5 är nyare och har tystare fläkt samt inbyggd grej så dvd-kontrollen inte behöver en mottagere i kiontroll-porten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hörni grabbar om de nu är så att de laggar vilket jag inte tror de gör men iallafall så vad kan man göra åt de förutom att köpa en ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ja, jag skrev lite fel, orkade inte kola, men mindes någorlunda, alla som börjar på 3 är den tidiga versionen, den på 5 är nyare och har tystare fläkt samt inbyggd grej så dvd-kontrollen inte behöver en mottagere i kiontroll-porten ja ok så det är de enda? prestandan är samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Antingen så kan PS2:an läsa skvorna, eller så kan den det inte. Skillnaderna mellan de nya och de gamla maskinerna är minimala och har inget att göra med spelprestandan. Sluta med de här mesiga trådarna. Om ditt PS2 kan köra Vice eller vilket annat spel också för den delen, så kan det köra San Andreas. Aight? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts