TheGooch Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men om du kollar på svaren som R* gav oss så sa dem att man inte kan spela basket det va bara en mellansekvens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men om du kollar på svaren som R* gav oss så sa dem att man inte kan spela basket det va bara en mellansekvens det är synd , men det kommer nog finnas så mycket annat man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 men om du kollar på svaren som R* gav oss så sa dem att man inte kan spela basket det va bara en mellansekvens man kan spela basket ensam, fast det var bara en filmen när Smoke och Sweet spelade basket tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man kan ställa sig ensam att skjuta på basket korgen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man kan ställa sig ensam att skjuta på basket korgen tror jag hmmm, det tror jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 man kan ställa sig ensam att skjuta på basket korgen tror jag klart som fan att man kan SKJUTA på basketkorgar hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 *spolier?* man kan spela basket själv... såg det i en in game film "pirat".... å nej jag har inte pirat versionen..... har inte ens en PS2a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 hmmm, det tror jag med Ni har väl sett klippet? Jag hoppas att man kan lira mot andra 1on1, eller 2on2, det vore massive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts