lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ni kom väl ihåg när Hultan la inn ny info så stod det längst ner: Nytt Fordon:Tankerfartyg Det innebär ju att man ska kunna köra tankerfatyget eller? För man kan ju inte säga att det fanns Släp till Lasstbilar i VC bara för dom stod helt stilla i hamnen? Jag undra om det han mena med fordon var att man ska kunna köra det eller bara att det finns för i Movie 2 eller 1 på Gamespot så står det ett Tankerfartyg i vattnet men kan inte se om det rör sig? Jag bara undra detta för det skulle bli så jävla verkligt med stora fartyg på vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja enligt hultan så ska man kunna köra det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hoppas inte för mycket. Jag menar, ett tankerfartyg är enormt stort. Det är inget man bara svänger med hur som helst, det krävs navigering och mycket annat, inte bara en gaspedal och en ratt. Förvänta dig inte mirakel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 JA det skulle vara övergrymmt tex bara lyga 800 meter över havet hoppar av planet fäller ut fallskärmen och landar på ett så stort fartyg och kapar det Om man nu kan hoppa fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 JA det skulle vara övergrymmt tex bara lyga 800 meter över havet hoppar av planet fäller ut fallskärmen och landar på ett så stort fartyg och kapar det Om man nu kan hoppa fallskärm har du inte sett tredje trailern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 har du inte sett tredje trailern?? möjlig mellansekvens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det e inte en mellansekvens Man kan hoppa fallskärm gissar jag på Men hoppas nu man kan det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) jag vet om man kan elelr inte kan ska jag säga? Redigerad 24 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jag vet om man kan elelr inte kan ska jag säga? har sett en piratfilm LOL, om du nu vet så måste man ju kunna använda fallskärm för om du inte sett att man kan göra det kan du ju inte vara säker på att man inte kan, eller? ni fattar väl precis vad jag menar, eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 jo jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) *deleted* Redigerad 24 oktober, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur vetdu att dom inte är pirat filmer då??? har sett samma sida och dom hade bara pirat filmer ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Man kan göra det, han som har lagt uppden här sidan har original spelet så det är ingen pirat som har lagt upp den, han bor i USA. http://www.gta2playerleak.tk/ Där kan man se hur det ser ut när man lirar 2player och när man hoppar fallskärm från höga byggnader. spelet släpps inte förrens den 26 i USA så han har nog den illegala versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 omg danne, va lite mer välupplyst, nu har du sabbat en rätt stor grej i spelet för mig, tack, det är sånt man vill se själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 omg danne, va lite mer välupplyst, nu har du sabbat en rätt stor grej i spelet för mig, tack, det är sånt man vill se själv.. Jo, jag vet det. Förlåt, jag skrev inte länken för att sabba för någon, jag vill ju bara svara på frågan han ställde. Det var j*vligt dumt av mig att skriva det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 du kan väll iaf ta bort dina inlägg (genom att köra edit och skriva typ *deleted*) jag är iaf jälla sur nu.. men det är lugnt, du är nog förlåten imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 du kan väll iaf ta bort dina inlägg (genom att köra edit och skriva typ *deleted*) jag är iaf jälla sur nu.. men det är lugnt, du är nog förlåten imorgon.. Jag har gjort så nu. Hoppas inte det blev alltför stor skada. Men jag lär ju bli bannad ändå när Hultenius kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 ja tänker inte ens gå in på den där sidan. ska titta på allt själv ... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 den ena filmen måste va fejk för att R* har själv sagt att man ite kan spela basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ser inte ut att vara fake men den som lever får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts